Kontakt

Administratör på deltid till Orjala & Partners


Är du den vi söker?
Orjala & Partners söker dig med mycket goda administrativa egenskaper som har förmåga att arbeta proaktivt för att underlätta verksamheten. Du ska ha erfarenhet av entrepröneriell organisation och kunna arbeta självständigt.

Arbetsbeskrivning
I denna roll som administratör kommer du vara administrativ support för Orjala & Partners och proaktivt arbeta för att identifiera och minska administrationen. Du kommer ansvara för planering och administrera inför och vid möten för att optimera och effektivisera arbetsdagarna. Du kommer även ansvara för bokning av t.ex. lokaler för externa och interna möten och evenemang. Då du har en central funktion kommer du ha både externa och interna kontakter där din proaktivitet och förmåga att ligga steget före är nyckelkompetenser. Vidare kommer du även hantera kvittoredovisning och övriga reseräkningar. Vi söker dig som har mycket goda kunskaper i Officepaketet och känner dig trygg med att skapa och korrigera presentationer. Ser även att du är duktig på att skriva på svenska och engelska och kan göra inbjudningar, uppdateringar på hemsidan mm.

Din profil
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning och erfarenhet av att arbeta som administratör. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Office paketet och in Design och det är meriterande om du kommer från start up bolag eller liknande. Som person är du serviceinriktad, flexibel, van att arbeta proaktivt och har en förmåga för att kunna koordinera och underlätta för dina kollegor. Du ska även tycka om att ha ordning och reda runt omkring dig.

Om företaget
Orjala utvecklar ledare i att utvecklas. Meningsfullt ledarskap innebär att ledare och ledningsgrupper leder, sig själva och andra, genom tillit istället för kontroll. De går bortom sina mentala hinder för vad de idag tror är möjligt. Det skapar en kultur där människor gör meningsfulla prestationer och mår bra samtidigt. Läs mer på www.orjala.se

Övrigt
Detta är ett löpande konsultuppdrag på ca två dagar i veckan och du kommer bli anställd av Inhouse med start omgående. Vi gör urval löpande så skicka in din ansökan redan idag med cv och personligt brev. För övriga frågor vänligen kontakta Jessica Grip på Inhouse 08-522 233 10.

Sök jobbet

Kontaktperson

Jessica Grip
jessica.grip@inhouse.se

Anställningsomfattning

Deltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Sök det här jobbet Sök det här jobbet Tipsa en vän

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!

Se alla lediga jobb Logga in här