Kontakt

Konferenspersonal på deltid


Är du den vi söker?
Har du en bakgrund inom konferens eller reception och söker en deltidstjänst? För vår kunds räkning söker vi dig som vill bli en del av deras konferensteam!

Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du tillsammans med företagets receptionist ansvara för den interna och externa servicen. Du kommer främst att ta emot besökare, förbereda inför möten och konferenser, hålla rent och snyggt i allmänna utrymmen och vara behjälplig mot både besökare och kollegor.

Din profil
Vi tror att du har en bakgrund inom service, reception och konferens. Som person är du trygg i din yrkesroll med förmåga att arbeta proaktivt och se vad som behöver prioriteras. Du trivs att arbeta i en social och central roll med många kontaktytor.

Om företaget
Inhouse är ett konsult-, rekryterings- och bemanningsföretag med specialistkompetens inom områdena kommunikation, business services, HR, och ekonomi.

Vi erbjuder flera olika tjänster inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. I all vår verksamhet utgår vi från People management – ett sätt att ta sig an helheten, företaget genom dess delar – människorna.

Övrigt
Detta är en deltidstjänst med start omgående. Arbetstiderna är mellan 10:00-14:00 måndag-fredag på deras kontor centralt i Stockholm. Du kommer till en början vara konsult via Inhouse, sedan finns det goda möjligheter till en överrekrytering till kunden. Vi gör urval löpande så skicka in din ansökan redan idag!