Kontorsassistent till Profi Fastighetsförvaltning

Är du den vi söker?
Profi Fastighetsförvaltning bedriver aktiv förvaltning och utveckling av kommersiella fastigheter med fokus på Storstockholm. Fastighetsbeståndet omfattar cirka 400 000 kvm kommersiella lokaler. Verksamheten drivs i egen regi och organisationen består av cirka 35 kunniga medarbetare. Profi Fastighetsförvaltning har som mål att vara framstående inom hållbar förvaltning och utveckling av fastigheter vilket gagnar våra kunder och samhället i stort. Konceptet Stockholm Modecenter och stadsdelen InfraCity är exempel på projekt som drivs av Profi Fastigheter. Bland Profi Fastighetsförvaltnings investerare återfinns bland andra Kåpan Pensioner Försäkringsförening, Alecta, Sparinstitutens Pensionskassa (SPK), Postens Pensionsstiftelse, IngaBritt och Arne Lundbergs Forskningsstiftelse, Riksbankens Jubileumsfond och Skandinaviska Enskilda Banken Pensionsstiftelse.

Arbetsbeskrivning
Som kontorsassistent är du ansvarig över kontorets allmänna ytor, det innebär att du ser till att det finns färskt kaffe, att alla ytor är rena/representativa, samt med ljus och snittblommor får du kontoret att se trevligt ut för både de anställda och de externa besökarna.
När besökare kommer in i lokalen välkomnar du dem och erbjuder något att dricka. Inför konferenser/möten ansvarar du för att köpa in den mat/dryck som önskas. Inköp till kontoret i allmänt gör du, dvs. kontorsmaterial samt behovsmaterial. Det är även du som ser till att papper, kontorsmaterial etc är påfyllt där det ska.
Kontorets administration och service ska smidigt flyta på under ditt ägarskap.

Ytterligare arbetsuppgifter:
• Kontakt och feedback med leverantörer
• Enklare städning av lokalen; tv-skärmar, kyl och frys, kaffemaskiner
• Vara kontaktperson mot IT och säkerhetsbolag
• På uppdrag driva och genomföra projekt samt utföra enklare kontorsadministration såsom scanning och arkivering
• Ankomstregistrering och kontering av leverantörsfakturor

Din profil
Profi är en arbetsplats med hög känsla för service och professionalism. Därför söker vi nu dig som kan bidra med service i världsklass. Du brinner för att få påverka i de små detaljerna på kontoret och har en prestigelös inställning.
För att trivas i den här rollen tror vi att du är i början av din karriär och har 1-2 års arbetslivserfarenhet. För att lyckas i den här rollen krävs det noggrannhet, att du är lugn som person och har ett professionellt bemötande. Det är även viktigt att ta egna initiativ och ansvar. Du kommer driva och sköta dina egna arbetsuppgifter vilket ställer höga krav på att du trivs med att arbeta själv.
Du är relationsbyggare och samarbetsorienterad, samt en god kommunikatör. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Vi ser att du har ett par års erfarenhet från serviceyrket, erfarenhet från reception och restaurang är meriterande.

Övrigt
Arbetstiderna är mellan 08:00-17:00. Du kommer de första 3 månaderna att vara anställd via oss på Inhouse för att sedan bli överrekryterad och anställd direkt hos Profi. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor vänligen kontakta Malin Söderberg