Vill du jobba internationellt och förbättra människors hälsa?

Är du den vi söker?
Vill du vara med på en framgångsresa i en internationell koncern som expanderar starkt? Drivs du av att bygga relationer och vill förbättra människors hälsa? Här får du chansen att ta del av en dynamisk bransch med innovativa tekniska produkter och stora utvecklingsmöjligheter!

Arbetsbeskrivning
Som Account Manager är du företagets varumärke utåt och en stor del av ditt arbete är att etablera och utveckla relationer. Inom ramen för detta kundansvar leder du och deltar i kundrelaterade projekt både internt och mot kund. Ditt ansvar blir att bygga internationellt nätverk med ett dynamiskt arbetsklimat där hela världen är ditt arbetsfält.
I rollen kommer du främst att ansvara för att:

• Arbeta långsiktigt och strategiskt mot kunder
• Självständigt finna och vidareutveckla långsiktiga relationer
• Skapa och kommunicera produkt- och marknadskunskap på ett strategiskt sätt
• Utforma kortsiktiga mål och långsiktiga marknadsplaner
• Upprätta, leverera mot och följa upp försäljningsbudget inom ditt område
• Hantera och lösa produktrelaterade tekniska frågor

Din profil
Vi söker dig som har en hög teknisk förståelse, gärna ingenjörsutbildning, samt erfarenhet av att leda projekt med kundansvar. Du är förtroendeingivande och trygg i dig själv med hög affärsmässighet och förståelse för internationella affärer. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av internationella projekt och tekniska produkter. Då kunderna är internationella krävs mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Tjänsten kommer att innebära resor till USA och övriga Europa.

För att passa in i teamet är du prestigelös, proaktiv och en naturlig lagspelare. Du är flexibel och öppen för nya idéer och älskar att skapa relationer på ledningsgruppnivå. För att lyckas i rollen är du uthållig och har en naturlig pondus.

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom rekryterings, bemanningsföretag och verksamhetsutveckling. Vi är verksamma inom fyra affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR och Business Services. Vi som arbetar på Inhouse har också alla varit verksamma inom dessa branscher. Vi är ett konsultbolag med 20 års erfarenhet av branschen och är Almega auktoriserat omställnings- och bemanningsföretag.

Övrigt
Vill du bli bästa stjärna? Sök redan idag via länken nedan då urval och intervjuer sker löpande. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev senast den 30 maj. Vid frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter carina.engstrom@inhouse.se och carola.arkeklint@inhouse.se