Detta uppdrag är ej aktivt längre.

Receptionist/administratör sökes till vår härliga kund!

Är du den vi söker?
För kunds räkning söker vi nu en person som brinner för service, människor och administration!

Arbetsbeskrivning
Som receptionist/administratör hos vår kund är du den som har hand om kontorets allmänna ytor då det ska se representativt ut för såväl dina interna kollegor som de externa besökarna. Ditt fokus ligger i att ha kontakt med besök som kommer in, hantera växeln och mail, ha kontakt med leverantörer, ta emot leveranser samt se till att kontorsmaterial finns på plats. Stor del av rollen är även att hanta, scanna och arkivera dokument.

Vidare är du behjälplig och assisterar övriga avdelningar på kontoret (Ekonomi, HR, Marknad) med diverse administrativa uppgifter. Det kan vara arbetsuppgifter som att hantera utskick, boka möten samt kalenderhantering.

Din profil
För att lyckas i rollen så behöver du vara initiativtagande och ha ett eget driv. Du får mycket eget ansvar och trivs i det självständiga arbetet. Du har social kompetens och är lättsam att arbeta med, samtidigt som du har ett stort intresse av natur och skärgård.
För att lyckas i den här rollen behöver du vara lugn och trygg, serviceminded, ha ordning och reda och inte minst vara prestigelös.

Vi ser att du har arbetat med service i minst 2-4 år, att du arbetar väl i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på såväl engelska som svenska i tal och skrift.

Tillträde för denna tjänst är omgående och uppdraget beräknas pågå till årsskiftet. Efter det finns det mycket goda chanser till förlängning för rätt person!

Om företaget
Detta är ett bemanningsuppdrag, du kommer alltså att vara anställd av Inhouse och uthyrd till kund. Arbetstiderna är måndag-fredag 8.30-16.30 och företaget sitter i centrala Stockholm.
Låter detta spännande? Beskriv vad som gör dig motiverad till att driva denna spännande tjänst!

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.