Kontakt

Receptionist till deltiduppdrag


Är du den vi söker?
Inhouse söker nu dig som vill jobba som receptionist tre dagar i veckan ute hos vår kund i Solna strand. Vi söker dig som brinner för service och vet hur du kan göra skillnad i rollen som receptionist. Vi ser att du kan börja relativt omgående.

Arbetsbeskrivning
Som receptionist är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail. Du ser till att lokalerna ser representativa ut och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande både för dina kollegor och för besökare som kommer till företaget. Det kan även förekomma diverse administrativa uppgifter där du fungerar som stöd åt kollegor och chefer med arbetsuppgifter såsom kalenderhantering, resebokningar och utläggsredovisning.

Din profil
Du har erfarenhet från servicebranschen och har troligtvis arbetat i butik, restaurang eller i reception tidigare. Det viktigt att du själv är positiv, bidrar med god stämning och inte är rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Oftast är det något litet extra som gör en stor positiv skillnad! Då koncernspråket är engelska bör man känna sig mer än trygg i både tal och skrift.

Om företaget
Företaget ligger i Solna strand.

Övrigt
Tre dagar i veckan kl 08:00-17:00. Denna tjänst går även att kombinera med andra tjänster hos oss.

Intervjuer sker löpande, om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan på www.inhouse.se. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila till merima.hadzimesic@inhouse.se