Söker du nytt jobb inom reception?

Är du den vi söker?
Inhouse söker nu ansvarsfulla, engagerade och motiverade receptionister och kontorsassistenter för uppdrag hos våra kunder. Vi söker dig som brinner för service, du som vet hur du kan göra skillnad i rollen som receptionist på ett företag. Vi ser att du kan börja relativt omgående och som söker såväl långa som korta uppdrag.
Våra kunder jobbar inom alla tänkbara intressanta branscher, t.ex. media, finans och teknik. Vi söker dig som kan börja nya utmaningar omgående!

Arbetsbeskrivning
Som receptionist och kontorsassistent är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail.
Du ser till att lokalerna ser representativa ut och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande både för dina kollegor och för besökare som kommer till företaget.
Det kan även förekomma diverse administrativa uppgifter där du fungerar som stöd åt kollegor och chefer med arbetsuppgifter såsom kalenderhantering, resebokningar och utläggsredovisning.

Du kan även komma att strukturera och planera eventuella event och konferenser. Där blir du en viktig komponent i att ta in offerter samt koordinera och informera om tider, platser och så vidare.

Din profil
I dessa typer av serviceroller är det viktigt att du själv är positiv, bidrar med god stämning och inte är rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Oftast är det något litet extra som gör en stor positiv skillnad! Många av våra kunder värdesätter även engagemang och prestigelöshet där du erbjuder att hjälpa till med det som dyker upp. Med nyfikenhet kommer du långt!

Några års erfarenhet från ett serviceyrke är ett krav och vi ser också att du känner dig bekväm med Office paketet.
Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, har vi på Inhouse kul och spännande uppdrag på väg in hela tiden!

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR.
Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma i dessa branscher och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 30 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag.

Övrigt
Arbetstiderna ligger generellt måndag-fredag 8-17, men du ska kunna vara flexibel utöver dessa tider.