Detta uppdrag är ej aktivt längre.

Vi söker en VD-assistent till WeMind

Är du den vi söker?
Nu söker vi en VD-assistent till WeMind. Du erbjuds en arbetsplats där alla arbetar för den bästa vården. Arbetsplatsen är human, varm och lösningsorienterad. Rollen är bred, du får mycket ansvar och varierande arbetsuppgifter.

Arbetsbeskrivning
Som VD-assistent kommer du att:
• Bistå VD med administrativ support.
• Ansvara för årsplanering av möten.
• Agendor, koordinering, kallelser och uppföljning.
• Kalenderhantering, mailhantering och telefonpassning.
• Travel Manager.
• Eventplanering av mindre och större karaktär.
• Ad hoc uppgifter.

Din profil
För att lyckas i din roll som VD-assistent så har du arbetat som chefsassistent i minst tre år och du känner dig trygg i rollen.

Du är serviceminded, proaktiv och prestigelös. Du är kommunikativ i tal och skrift och du är duktig på att prioritera. Vidare så är du flexibel, strukturerad, noggrann och trivs i en föränderlig miljö.

Du har även en varm framtoning och tycker om att skapa trivsel på kontoret.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har du ett intresse av IT och digitala verktyg är det ett stort plus.

Om företaget
WeMind grundades 2007. Grundtanken är patienten i fokus, bästa tänkbara vård och en arbetsplats att trivas på. Idag bedriver WeMind mottagningar i Stockholm, Göteborg, Norduppland och från och med i höst även i Skåne och har bidragit till att tillgängligheten till modern psykiatri har ökat.
WeMind har idag ca 95 anställda och står inför en expansiv fas under hösten och nästa år.

Vad kan WeMind erbjuda dig?

Du erbjuds en arbetsplats där alla arbetar för den bästa vården. Arbetsplatsen är human, varm och lösningsorienterad. Rollen är bred, du får mycket ansvar och varierande arbetsuppgifter.

Utöver detta får du även ett tätt samarbete med VD´n och rollen som VD-assistent är helt ny så tillsammans kommer ni att utforma rollen.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst med önskad start i september.

Övrigt
Låter detta intressant och som ditt nästa steg? Skicka din ansökan till Eva Bennich Rathsman. Intervjuer kommer att påbörjas under vecka 33.

Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma i dessa branscher och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 40 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!