Vi söker konsulter inom reception omgående! Är du vår nästa stjärna?

Är du den vi söker?
Är du i början av karriären och vill få en möjlighet till en ordentlig skjuts ut i arbetslivet? Inhouse söker nu utåtriktade och motiverade talanger till vår receptionistpool! Vi söker dig som kan börja omgående och som vill utvecklas inom service och administration.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att ingå i vår jourpool med ambulerande receptionister, vilket innebär att uppdragen hos kund kan vara allt från en dag till ett par veckor. Jourpoolen fungerar så att du kontinuerligt registrerar när du kan jobba och utifrån det planerar vi i den mån det är möjligt in uppdrag de dagarna. Detta kan ske med antingen kortare eller längre varsel. Som ambulerande receptionist i vår jourpool får du möjlighet att arbeta i omväxlande miljöer ute hos våra olika kunder i intressanta och varierande branscher som Reklam, Media, Finans och Revision.

Din profil
Du har erfarenhet från servicebranschen och gärna av administrativa arbetsuppgifter. Egenskaper vi värdesätter högt är flexibilitet, lojalitet och social kompetens. Att kunna arbeta under stress och med flera saker samtidigt är viktiga komponenter vad gäller att lyckas i receptionistrollen. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, alltid med ett leende på läpparna. Vidare bör du inte vara rädd för att ta egna initiativ eller för att kasta dig in i nya situationer. Du bör därför vara flexibel och kunna arbeta självständigt likväl som i team.

Om företaget
Start är omgående och vi intervjuar kandidater löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan i form av CV och personligt brev på www.inhouse.se. Glöm inte att motivera varför jobbet skulle passa just dig. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila till Merima på: merima.hadzimesic@inhouse.se