Kontakt

Inhouse receptionistpool – hjältar i nöden!


Har ni en reception som ibland behöver uppbackning av duktig och professionell personal när era ordinarie anställda inte finns tillgängliga?

Kontakta ossInhouse så säkerställer vi att era kunder och gäster blir bemötta på ett mycket professionellt sätt. Receptionen är en av era viktigaste funktioner. Här skapas både ert första och sista intryck av er som företag.

Vi som arbetar med Inhouse jourpool har erfarenhet från yrket och har själva varit ute hos våra kunder. Vi har många års serviceerfarenhet och kan på ett pedagogiskt sätt förmedla hur arbetet går till och vad som förväntas av våra konsulter när de arbetar som ambulerande servicepersonal.

När det brinner i knutarna hos våra kunder och deras ordinarie personal inte kan vara på plats så rycker Inhouse ambulerande konsulter ut som hjältar – de anpassar sig snabbt till olika system, kulturer, människor och alla olika rutiner.

Låter det intressant? Kontakta oss idag!

Vår receptionistpool finns tillgänglig för kunder som behöver bemanna eller rekrytera duktiga och serviceinriktade receptionister som på lång eller kort sikt kan hoppa in och stötta verksamheten.

Vi ansvarar för att det finns jourbemanning inom 2 timmar, måndag – fredag, om inget annat är överenskommet. Vid jourbemanning utförs sedvanliga receptionist- och växeltelefonistuppgifter.

Vill du bemanna eller rekrytera duktiga receptionister kan vi med kort varsel erbjuda dig den bästa kandidaten. Kontakta Olivia BergströmInhouse Administration om du vill ha hjälp i just din reception.

Jourens öppettider: måndag – fredag kl. 07.00 – 17.00.
Tel: 0704-31 50 15

Inhouse hanterar bemanningen och har arbetsgivaransvaret, det vill säga vi sköter allt kring anställningar, löner, försäkringar, personalvård och utbildning. Inhouse medarbetare omfattas av kollektivavtalet och är försäkrade.

Inhouse önskar dig en glad sommar!

Liknande artiklar