Kontakt

Nu drar vi igång ytterligare ett nätverk för Inhousechefer!


Och vi vill gärna bjuda in dig som Inhousechef.

Du erbjuds att vara med i ett stängt forum för chefer, där vi delger tips och råd för att förbättra varandras verksamheter. Förra året hade vi cheferna från bland annat Björn Borg, If, Fazer, Disney, Oriflame, NCC, Folksam, Unionen, Disney, Telge och Mekonomen.

Vinnare av årets Inhouseavdelning 2014
”Att få utbyta sina idéer i strategisk utveckling för Inhousebyrån har varit mycket lyckosamt tack vare Nätverket för Inhousechefer. Att få ta del av andras misstag och framgångar har givit mig stora tidsbesparingar och genvägar för mig och min arbetsgrupp, i målet att må bättre samt att arbeta mer effektivt med just det som vi är duktiga på.” – Tony Sylsjö, Inhousechef på Ejendals.

inhousechefer

Tillsammans skapar vi bättre förutsättningar för att stärka inhousebyråns leverans, arbetsklimat och lönsamhet. Vi hjälper våra kunder med målsättningar, organisationsförändringar, struktur och arbetsprocesser samt ansvar/roller. Med vår långa erfarenhet från reklambyråbranschen och som varumärkes- och affärskonsulter har vi arbetat med fler än 100 företag i mer än 30 olika branscher. Tillsammans har vi en bank av vinnande recept för en inhousebyrå.

En gång i månaden ses vi och berör ämnen som inhousebyråns roll och uppdrag, beställarprocessen, kreativitet och kompetens, ledarskap och den externa byrån. För mer information kring nätverket kontakta Emily de Piro, ansvarig för utvecklingen av inhousebyråer.

Anmäl ditt intresse till emily.depiro@inhouse.se

Vi spånar för framtiden
Inför Inhousedagen genomför vi tillsammans med Cap&Design en undersökning för att ta tempen på hur det ser ut på inhousebyråerna runt om i landet, därför är din medverkan extra viktig. Svaren kommer att behandlas och presenteras i samband med eventet och på inhouse.se. Du svarar helt anonymt.

Klicka här för att komma till enkätundersökningen

Liknande artiklar