Kontakt

Dags att utse bästa inhousereklamen


I september avgörs för fjärde gången Sveriges enda reklamtävling för inhouseavdelningar, Inhouse 2015. Då ska bland annat årets bästa kampanj och årets inhouseavdelning utses.  Inhouse Emily de Piro är en av jurymedlemmarna. 

–Det är en ära att få vara med och utse kreativ kommunikation! Jag känner många av tidigare års deltagare och vet vilken dragkraft det är att vinna denna tävling tillsammans med sitt team men även för sin verksamhet.  Priset är ett bevis på att inhousebyrån skapar framgångsrik kommunikation, säger Emily de Piro, affärsområdeschef för Inhouse Kommunikation.

Inhouse 2015 prisar reklam som produceras internt på företagens marknads- eller inhousavdelningar. I år består juryn av Caroline Glansén, marknadschef på If Skadeförsäkring, Jan Tallroth, kommunikationskonsult, Gunnar Duintjer, vd på Arkitektkopia, Fredrik Svedjetun, chefredaktör på Dagens Media, samt Emily de Piro från Inhouse.

Tävlingen arrangeras av tidningen Dagens Media och årets kategorier är:

  • Bästa kampanj
  • Bästa kampanj småföretag
  • Bästa DR-utskick
  • Bästa trycksak
  • Bästa expo
  • Bästa digitala aktivitet
  • Årets rookie
  • Årets inhouseavdelning

Sista dag att anmäla sitt bidrag till tävlingen är den 14 augusti. Vinnarna utses sedan vid en stor gala på Berns i Stockholm den 29 september.

Här kan du se tidigare vinnare i tävlingen!

Bild från Inhousegalan 2014 från inhousetavlingen.se

Sorterat under Kommunikation, Nyheter

Liknande artiklar