Kontakt

Varmt välkommen till Inhouse Inspiration Day


Den 26 april anordnar vi för tredje året i rad vår årliga inspirationsdag för landets alla inhousechefer. Under denna dag kommer du att inspireras av intressanta talare och även få möjlighet att diskutera relevanta och intressanta ämnen med andra inhousechefer.

Programpunkterna:

”Att gå från outbound till always-on med hjälp av inbound”
Johan Fernstedt, marknadschef på Unionen berättar om hur man skapar en inhousebyrå som ska bli som en modern kreativ byrå på stan men med den snabbhet, effektivitet och närhet till varumärket som bara en inhousebyrå kan ha.

”Om resan från bara produktion till att bli ett kreativt hjärta för företaget”
Cecilia Steenberg Forsberg, inhousechef på Tele2 berättar om hur man går från att bara vara en produktionsbyrå till att nu arbeta även konceptuellt och kreativt. ”Inhousebyråns fördelar idag handlar om att ta större ägarskap internt över sitt varumärke samt möta utmaningarna om närhet, kunskap, transparens och hastighet. Den ekonomiska fördelen är en stor bonus men inte nyckeln längre”.

Missa inte vår intervju med Cecilia ”Inhousebyrån är företagets kreativa hjärta”

“It’s complicated – so keep it simple”
Peter Gunnarsson, inhousechef på H&M, ger stalltips om hur man leder sitt team på ett företag i blickfånget inom en ängslig bransch i en ständigt föränderlig värld. ”Hur hanterar man som inhousebyrå/produktionsenhet snabba förändringar och nya sanningar, hur skapar man förutsättningar för kraven på flexibilitet, ökat tempo och inte minst innovation och disruption?”

Missa inte vår intervju med Peter ”Vi måste förändra oss och alla här vet om det”

InhouseBarometern 2018
Håkan Bodman, managementkonsult på Inhouse AB presenterar den årliga undersökningen där ett 60-tal inhousechefer berättar om hur de planerar att utveckla sina verksamheter under 2018.

Hur är det egentligen med de digitala utmaningar som alla har?
Maria Westman och Anders Freijs, managementkonsulter på Inhouse AB presenterar utvalda delar av en färsk rapport om hur ett 60-tal svenska marknadsavdelningar försöker hantera de digitala utmaningarna i vardagen.

Varför är det viktigt att tävla och hur gör man?
Tillsammans med Dagens Media, kommer Emily de Piro, affärsområdeschef på Inhouse AB, berätta om Inhousetävlingen, den årliga tävlingen där inhouseproducerad reklam belönas och om hur detta kan användas i inhousebyråns utvecklingsarbete.

Nätverkande och utbyte av erfarenheter
Under dagen kommer du få många möjligheter att diskutera just de problem och utmaningar som du har med andra inhousechefer för att få råd och inspiration.

Och en liten trevlig AW efteråt…
Förra året var det många som efter dagens slut ville fortsätta att nätverka under lite mer lättsamma former. Därför finns det i år möjlighet att gå ned på Strandvägen 1, där vi bjuder på ett glas bubbel.

TID: Torsdag 26 april kl 08.30-16.30.
PLATS: Strandvägen 7A.
PRIS: 1 450 kr exkl. moms. I priset ingår heldagsseminarium, frukost, lunch och kaffe. 
OSA:  Anmäl dig till anmalan@inhouse.se. Antalet platser är begränsat, så anmäl dig redan idag. Anmälan är bindande.

Varmt välkomna till en inspirerande dag!

/Vännerna på Inhouse 

 

Liknande artiklar