Inhouse / Äntligen dags för Inhouse 2021- i samarbete med Resumé
Inhouse Awards

Äntligen dags för Inhouse 2021- i samarbete med Resumé

Hur struktureras inhouseavdelningen bäst? Hur kan inhouse och marknad samarbeta i en tydlig process? Och hur kan samarbetet mellan inhouse och en extern byrå effektiviseras? Det är några av ämnena som diskuteras när Resumé och Dagens Media för andra året i rad presenterar Inhouse 2021 den 9 december, där Inhouse är stolt samarbetspartner!

I takt med att inhousetrenden växer sig starkare ökar behovet av erfarenhetsutbyte. Inhousebyråerna behöver kontinuerligt se över och utvärdera sin verksamhet för att höja sin effektivitet och utveckla kvaliteten i sin leverans. Ett sätt att göra det på är att öka sin kunskap om hur andra inhousebyråer arbetar och hur de löser sina utmaningar.

Inhouse på scen

Flera intressanta talare finns med på dagens agenda och Inhouse står på scen med ämnet "Så här ser du till att din inhousebyrå har rätt kompetens för sitt uppdrag". Att hitta rätt kompetens utifrån inhousebyråns uppdrag är inte alltid lika lätt. Vilka roller är mest eftertraktade just nu och hur behåller och utvecklar du kompetenserna på din inhousebyrå? Det och mycket mer kommer Sandra Pettersson, Affärsområdeschef Marknad & Kommunikation på Inhouse AB, att berätta.

Inhouse Awards

Nytt för i år är en årlig tävling för alla som arbetar inhouse - Inhouse Awards. Med hjälp av en kvalificerad jury, som vår kollega Sandra sitter med i, ska det utses vinnare i sju olika kategorier. Vinnarna uppmärksammas för sitt framgångsrika arbete och presenteras under eventet i december.

Datum: 9 december

Tid: kl: 8.30 - 16.00

Plats: Salen Stockholm, Grand Hotel, Stockholm

Här kan du läsa mer och köpa biljetter