Kategori:


21 december, 2018

Stockholmsmässan

Stockholmsmässan

Stockholmsmässan har under flera år använt Inhouse både till rekrytering och bemanning vid toppar. Inhouse har en arbetsmetod som möjliggör snabba processer. De är noggranna och professionella när de analyserar kundens behov, vilket gör att det blir smidiga rekryteringar och viktigast av allt kandidaterna kommer snabbt in i arbetet och har väldigt korta startsträckor.

Hansan

Inhouse kunde snabbt presentera ett kvalitativt urval av slutkandidater i vår process att hitta en redovisningsansvarig. Detta tack vare en tight och god dialog, ett stort relevant nätverk samt en god förståelse för profilen och uppdraget. Inhouse lyssnade in vårt behov på ett bra sätt och lyckades hitta tidskritiska lösningar utan att tumma på kvalitén.

KICKS

På KICKS digitala transformationsresa har Inhouse varit en viktig partner med att rekrytera marknadens bästa strategiska ledare, inom sina respektive specialistkompetens, för att skapa KICKS nordiska marknadsavdelning: Head of PR, Head of CRM, Head of Online Sales, Head of Marketing och Head of Creative. I och med att vi har samarbetat med Inhouse gällande flertalet rekryteringar av nyckelpersoner på ledningsnivå har vi en leverantör som med stor framgång har varit med och byggt en grupp som har samma drivkrafter mot ett gemensamt mål.

Kategorier