Tillsätt en marknadschef med Inhouse
Vi är Inhouse; konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning som grundades år 1996 och som nu finns i både Stockholm och Göteborg, men samtidigt verkar i hela landet. Vi riktar främst in oss på branscher inom kommunikation, business services, HR och ekonomi.
Oftast erbjuder vi typiska jobb eller rekryteringsuppdrag för respektive bransch, men kan även erbjuda generella tjänster och lediga jobb som skulle kunna passa alla branscherna. En roll som executive assistant eller VD-assistent skulle kunna vara ett exempel. Viktigt att notera är att vi alltid utgår från People Management när vi arbetar.
Detta ger oss en möjlighet att skapa en långvarig och nära kundrelation, i och med att det är ett sätt för oss att försäkra oss om att utvecklingen och resultatet hos uppdragsgivarna går som vi önskar och lovat; en trygghet för uppdragsgivare, konsult och oss.
Executive Assistant – Vad kan Inhouse erbjuda?
Vare sig det handlar om att du vill bli nästa executive assistant, eller om att du vill anställa en executive assistant till ditt företag, kan Inhouse erbjuda en rad olika tjänster som gynnar dig som privatperson eller företag:
- Organisationsutveckling – Vi hjälper till att effektivisera och utveckla företag och organisationer genom bland annat rådgivning, effektiviseringar och coaching.
- Rekrytering – Med certifikat inom personbedömning har vi ett stort nätverk med stor erfarenhet, liksom vi själva, och kan därför erbjuda kvalitativa rekryteringsprocesser. Ibland behöver företag enbart “second opinions” eller hjälp i delar av rekryteringsprocessen och även detta kan vi erbjuda.
- Bemanning – Ibland behöver ett företag en tillfällig spetskompetens eller hjälp att fylla en plötsligt ökad efterfrågan. Inhouse kan hjälpa att fylla dessa tomrum under en period.
- Auktoriserade – Inhouse är ett auktoriserat konsultföretag inom omställning och bemanning som använder sig av Bemanningsföretagens allmänna bestämmelser och leveransvillkor för rekrytering och personaluthyrning.
- Kärnvärden – Inhouse har tre viktiga kärnvärden som gör vår hållbara verksamhet möjlig: samverka, utmana och personliga. Dessa innebär att vi hjälper varandra internt, vi utmanar, ifrågasätter och bekräftar kunder och kollegor i syfte att förbättras samt att vi bygger personliga relationer med kunder och kandidater.
Specialkompetens och snabba resultat
Inhouse siktar på att ge så bra resultat som möjligt- och snabba. Med rekryteringskonsulter som besitter egna erfarenheter inom deras bransch och därav även specialkompetens kan vi göra det; våra medarbetare har även de arbetat inom sina branscher och har därför ett brett nätverk som är till stor hjälp.
I och med våra specialområden med mycket kompetent personal, råder vi er att direkt vända er till personalen inom det aktuella området för att så snabbt som möjligt få rätt kompetens – vare sig du söker nästa kommunikatör eller executive assistant. Det kan även innebära att du behöver hjälp i förebyggande syfte och vill ha svar på frågor som: “vad gör en executive assistant?” eller “vad tjänar en executive assistant i lön?”. På samma sätt som vi kan ge dig CV- och intervjutips, besvarar vi även dina frågor.
Det finns alltid någon för något och något för någon och stämmer våra branscher in på just dig som privatperson eller företag, har du hittat rätt.
Kontakta gärna mig!
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig och ditt företag med HR-frågor? Kontakta mig så berättar jag mer!
Business Director HR/ Partner
Kajsa Tamsen
+46 (0)8-52 22 33 10
kajsa.tamsen@inhouse.se
Referenser
Referenser
Anna, Nilsson, Chef för verksamhetsstöd, Arbio