Administrativ support till Loomis AB

VD/Managementkonsult

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client
Loomis är specialisten på kontanthantering i samhället med verksamhet i 16 länder och över 440 platskontor i Europa och USA. Omsättningen ligger omkring 11 miljarder SEK med drygt 20 000 medarbetare. Huvudkontoret är beläget i Stockholm på Gamla Brogatan 36-38.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Administrativ support på Loomis koncernkontor kommer du att arbeta brett på företaget med olika arbetsområden.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av kontorsadministration och att förestå Loomis koncernkontor administrativt samt att ha kontakter med vår fastighetsägare i alla frågor som rör själva lokalerna vi arbetar i. Du tar hand om våra besökare, koordinerar arrangemang runt möten, möbler och dekoration av våra lokaler, kontakter med städbolag etc. Vidare kommer du att ha ansvaret för reception, post, budhantering och telefoni. Du blir spindeln i nätet som ser till att allt flyter smidigt på koncernkontoret.

Du kommer också att arbeta med administrativa uppgifter och supporta både CFO och HR-chef med bland annat koordinering av resor, viss kalenderhantering, fakturering, utlägg samt vissa HR administrativa uppgifter i samband med framtagning av bl a informations- utbildningsmaterial och medarbetarundersökningar .

Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att knyta nya kontakter. Din energi är hög och ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Som person är du noggrann, flexibel och har ett organiserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och kunder. Du har goda kunskaper i Office paketet och talar samt skriver engelska obehindrat. Vi ser gärna att du har hunnit arbeta ett par år med liknande arbetsuppgifter.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning via Inhouse. Om du tycker dessa egenskaper stämmer in på dig tror vi att du kommer trivas i rollen.
Välkommen att skicka in din ansökan till Josefin Thörnert och Anders Gustafsson senast den 11 januari 2013. Vi intervjuar löpande.

Tips från Inhouse / Tip from Inhouse
Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information; https://www.inhouse.se/coaching