Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Administration Manager till Hexatronic Group

Trivs du i en administrativ roll och är flexibel och ansvarstagande? Nu har du möjlighet att följa med på en tillväxtresa i ett börsnoterat bolag som arbetar för att skapa hållbara nätverk över hela världen.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Administration Manager kommer du att primärt stödja CFO och koncernledningen. Du arbetar bland annat med de finansiella administrativa processerna, som innefattar allt från korrekturläsning till att koordinera bolagsstämmor. I rollen hantera du kalendrar och schemalägger möten. Du ansvarar även för koncerners Intranet samt projektleder konferenser och andra företagsevenemang, vilket ibland innebär resor i arbetet. 

Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet från en administrativ roll, gärna med erfarenhet från B2B, samt en relevant eftergymnasial utbildning.
För att lyckas i rollen så ser vi att du är flexibel, strukturerad och noggrann. Du har ett positivt förhållningsätt. Vidare har du också en god organisationsförmåga och är duktig på att hantera flera uppgifter samtidigt med uppmärksamhet på detaljer. Du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs samtidigt som du har hög integritet.
Du har mycket goda kunskaper i Office programmen och du är flytande i tal och skrift i både engelska och svenska. Kunskaper i Sharepoint är meriterande så väl som baskunskaper i Photoshop och Illustrator.

Om Företaget
Hexatronic skapar hållbara nätverk över hela världen. Vi samarbetar med kunder på fyra kontinenter – från teleoperatörer till nätverksägare – och erbjuder ledande, högklassiga fiberlösningar för alla tänkbara användningsområden. Med snart trettio års erfarenheter i ryggen utvecklar vi kontinuerligt vår marknadsnärvaro med starka lokala organisationer. Vi förbättrar ständigt vårt erbjudande med fler mervärdestjänster som underhåll, eftermarknad, utbildning och support. Hexatronic Group består av fler än 50 dotterbolag med totalt över 1900 anställda. Hexatronic grundades i Sverige 1993, är listad på Nasdaq Stockholm och vårt huvudkontor ligger i Göteborg.

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering på huvudkontoret i Göteborg.  
Om du tycker det här låter som något för dig så ansök enkelt med ditt cv, du behöver inte skicka med något personligt brev. Arbetspsykologiska tester är en del av urvalet i den här rekryteringsprocessen. Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka din ansökan.
För frågor om rollen, kontakta rekryteringskonsult Nadja Frisk på nadja.frisk@inhouse.se
Vi ser fram emot din ansökan!
 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Västra Götalands län

Kontaktperson

Nadja Frisk

nadja.frisk@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!