Denna tjänst är inte längre aktuell.
Administrativ assistent till konsultuppdrag
Är du den vi söker?
Till vår kund söker vi en driven person som vill fortsätta att utvecklas i en roll som administrativ assistent. Trivs du med att vara spindeln i nätet, assistera kollegor administrativt samt ansvara för registrering och rapportering i system?
Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i en central roll på kontoret då du assisterar och stöttar dina kollegor samt VD i projekt och med administrativa uppgifter. Du är intresserad av och gillar att arbeta i system och med rapportering och uppföljningar där i. Du gillar att liga steget före i planeringen och hjälper även till med driften av kontoret och de gemensamma aktiviteterna.
Rollen är bred och arbetsuppgifterna kan komma att variera, men innefattar huvudsakligen:
- Administration i relation till projekt (i system) och assistera kollegor
- Uppdatera och underhålla information kopplat till projekt i interna system och databaser
- Assistera VD med uppgifter som kalenderhantering, mötesbokningar samt rese- och hotellbokningar
- Administration inför styrelsemöten
- Hantera inköp av material, luncher, fika med mera till kontoret och se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
- Administration budgetuppdateringar och ekonomisk uppföljning och ta fram relevanta presentationer
- Stötta med andra administrativa uppgifter (systemutveckling, arkivering, rapportering)
Din profil
Som person är du strukturerad, driven och har en glad och positiv inställning. Du har en professionell och representativ utstrålning och duktig på att kommunicera i tal och skrift. Du är serviceorienterad, trygg i dig själv och kan hantera flera arbetsuppgifter parallelt. Troligtvis har du arbetat flera år inom administration, har vana av att arbeta på engelska och med fördel i olika system eller databaser.
- Erfarenhet som assistent, administratör, koordinator eller projektledning inom kontor eller i liknande roller
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
- God vana av att arbetat i system
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!
Övrigt/ Vad händer nu?
Start för uppdraget är december 2023 och du kommer att bli anställd hos oss på Inhouse och jobba hos en av våra kunder, centralt i Stockholm. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du marknadsmässiga förmåner och vi följer kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.
Vi kommer intervjua löpande, så sök gärna redan idag, enkelt med endast CV. Kontakta Sofia Hoffman Wetterborg, sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se om du har frågor. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till vår ansökan via vår hemsida.
Sök jobbet
Anställningsform
Visstidsanställning
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län