Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Administrativ assistent

Är du den vi söker?

Har du erfarenhet inom reception och administration och vill fortsätta utvecklas i en assistentroll?  
Vår kund är en lokal advokatbyrå som är mitt i en spännande tillväxtresa och därmed i behov av en administrativ assistent. Här ges du möjlighet att arbeta 

Arbetsbeskrivning

Som Administrativ Assistent hos vår kund kommer du arbeta brett med diverse administrativa arbetsuppgifter och stötta bolagets jurister. En del av ditt dagliga arbete kommer vara av att ta emot klienter och boka in klientbesök, förbereda möten med underlag. Besvara inkommande samtal och se till att kontoret är rent och snyggt. Hantera posten, upprätta fakturor och beställa kontors- och köksmaterial. Du kommer också att ansvara för bokning, samordning och administration vid kick-offer och andra event.

 Du är själv med och skapar din roll och det finns möjligheter att växa och utvecklas med fler stimulerande arbetsuppgifter.

Din profil

Handlar om kandidatens erfarenhet och personliga egenskaper och drivkrafter. Annonsen ska locka in kandidater, inte skrämma bort dem. Exempel: ”Du tillför värde till organisationen genom din erfarenhet av …”, ”för att lyckas i rollen ser vi att …” etc

Om företaget

Här beskriver du kundföretaget och texten har du troligtvis fått från dem.

Om Inhouse

På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som HR-konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult i team HR på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!

Övrigt/Vad händer nu?

Här beskriver du ansökningsprocessen och annat som kan vara av intresse för kandidaten.
Exempel:
Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV här på hemsidan, inhouse.se. Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl.
Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. 
För mer information eller frågor, kontakta Helene Leitner Larsson på helene.leitner.larsson@inhouse.se. Tjänsten är på heltid och inleds med sex månaders provanställning

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Maria Fjellstrom

maria.fjellstrom@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!