Denna tjänst är inte längre aktuell.
Administratör inom Loro – Handelsbanken
Vill du arbeta på en av Sveriges största banker? Är du en skicklig administratör med erfarenhet och kompetens inom bank och betalningsflöden? Då är det dig vi söker!
Välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.
Arbetsbeskrivning
För beställande kunds räkning söker jag efter dig som vill utmanas och utvecklas hos en av Sveriges största banker. Handelsbanken söker en administrativ konsult som förstärkning till deras team inom Loro-verksamheten. Konsultuppdraget löper under perioden: 2023-03-01 t.om; 2024-03-31. Tjänsten är på heltid.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
- Hantera betalningsflöden (T.ex; Hantera flöden och reparera betalningar avseende ankommande och avgående betalningar)
- Administrering av Loro-konton
- Kontakt med utländska banker
- Övriga administrativa uppgifter
Din profil
För att lyckas i rollen ser att vi att du har några års arbetslivserfarenhet av administration samt förståelse för bank och betalningsflöden. Vi ser att du talar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. För banken är det värdefullt att du besitter en inre viljekraft att ge god service till banken och dess innevarande kunder. För att lyckas i denna roll har du således höga ambitioner för dig själv och din leverans. Som person arbetar du effektivt, strukturerat och framåtblickande, för att skapa värde på arbetsplatsen. Du är van vid att arbeta självständigt, under högt tempo och med ett lösningsorienterande förhållningssätt. För att trivas i rollen har du en känsla för att skapa bäst resultat i dialog med andra och besitter en naturlig teamkänsla.
Om företaget
Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår beställande kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi & Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.
Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.
Övrigt
Uppdraget är på heltid med position i centrala Stockholm på adressen Valhallavägen 195. Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillhandahålls via Inhouse AB. Uppdraget fortlöper mellan 2023-03-01 t.o.m., 2024-03-31. Du ansöker via vår hemsida, www.inhouse.se. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringskonsult Rebecca Forsgren, Rebecca.Forsgren@inhouse.se.
Vi ser fram emot din ansökan.
Sök jobbet
Anställningsform
Visstidsanställning
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län