Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Administratör med fokus på IT och system

Är du den vi söker?

Vi söker en ansvarsfull, engagerad och motiverad person till rollen som administratör. Vi söker dig som tycker om att ge service, lösa problem och vara spindeln i nätet samt att bidra till verksamheten genom att stötta kollegor och skapa trivsel och framgång på kontoret.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som hos Inhouse och arbetar som konsult hos kund. Företaget är en branschorganisation som samlar företag som producerar, distribuerar, säljer och lagrar energi. 

Arbetsbeskrivning

I rollen kommer du att ansvara för en väl fungerande och effektiv administrativ service inom företaget med fokus på administrativt stöd både till i det regionala arbetet och medlemsaktiviteter till kansliets sakenheter.  Arbetsuppgifterna kommer variera beroende på verksamhetens behov och ad hoc uppgifter:

• Medlemsservice, externa kontakter och uppdateringar i medlemsregistret.
• Assistera Regioncheferna i det löpande arbetet och administration av regionala föreningsformalia.
• I nära samarbete med Regionchef medverka i planering och genomförandet av regionala och lokala medlemsaktiviteter, möten, seminarier m.m.
• Administrera inbjudan, logistik, praktisk genomförande och uppföljning (inkl. faktureringsunderlag och dokumentdelning) av planerade aktiviteter.
• Administrera samverkansledning-, regionala styrgruppens- och valberedningens möten samt vid behov resesamordning för medlemmar.
• Bistå med administration kring, medlemsförfrågningar, utskick och information.
• Digital ambassadör, stöder och hjälper organisationen i att bli mer digital.
• Förtydliga, förenkla och digitalisera administrativa processer
• Administrativt stöd kopplat till företagets tidning
• Bistå sakenheten med administrativt stöd i samband med externa aktiviteter, möten, seminarier m.m.
• Allmänna arbetsuppgifter för att Kansliets kontor i Stockholm ska fungera
• Stötta i gruppen med hjälp till andra sakenheter eller regioner vid behov.

Din profil

•Gymnasieutbildning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt
•Erfarenhet av administrativt stöd och servicearbete
•Mycket goda Office kunskaper och intresse i IT stödsystem.
•Mycket god förmåga att planera och samarbeta

Om företaget

På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som HR-konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!

Övrigt/Vad händer nu?

Detta är ett konsultuppdrag, anställningen ligger hos Inhouse och du arbetar på plats hos kund i centrala Stockholm. Uppdragsperioden sträcker sig från oktober 2022 och ca 3-6 månader framåt, med möjlighet till förlängning eller övertag till anställning hos kund. Vi kommer att gå igenom ansökningarna. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV här på hemsidan, inhouse.se. Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl.

Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. För mer information eller frågor, kontakta Maria Fjellström, maria.fjellstrom@inhouse.se 

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Maria Fjellstrom

maria.fjellstrom@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!