Administratör sökes till Pizzahut!

Är du den vi söker?
Är du intresserad av restaurangbranschen och vill vidareutveckla din administrativa kompentens? Är du ansvarstagande samt ser driv och ordningssamhet som dina starka sidor? Då söker vi nu dig som kan stötta Pizza Huts huvudkontor ca 10 timmar i veckan med administrativa arbetsuppgifter.

Arbetsbeskrivning
I rollen kommer du att arbeta nära Inköpschefen och Marknadschefen med arbetsuppgifter som:

• Registrering och uppdatering av artiklar, priser, menyer i kassasystemet Leroy
• Uppdatering av information på hemsidan, google etc
• Uppdatering av information till samarbetspartners
• Publicering av inlägg i sociala medier (ej skapa eget)

Din profil
För att lyckas i rollen krävs det att du har tidigare erfarenhet av uppdatering av kassasystem. Dock ej krav att du har arbetat i Leroy. Du kommer att få utbildning i just detta system. Vi ser att du som person är ansvarstagande, ordningsam och nyfiken, samt orädd och har ett stort driv samtidigt som du besitter en god social förmåga.

Övrigt
Uppdraget är ca 10 timmar i veckan med start omgående och till en början till sista augusti. Placering är på Pizza Huts kontor i Stockholm och med tanke på rådande situation kommer arbetet ske på distans.

Du ansöker enkelt genom att bifoga ditt CV här på hemsidan. Du behöver inte skicka med något personligt brev. Om du går vidare i processen kommer du inför första intervju få svara på frågor samt genomföra ett arbetspsykologiskt test. För mer information eller frågor kontakta Sam Abdallah, sam.abdallah@inhouse.se obs. inga ansökningar tas emot via mejl.