Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Administratör till Handelsbankens avdelning för myndighetsutredningar

Är du den vi söker?

Besitter du förmåga att administrera, sammanställa och dokumentera? Blir du stimulerad av att strukturera och vara delaktig i utvecklingen av en storbank? Vi söker nu en administratör till Handelsbankens avdelning för myndighetsutredningar. Välkommen med din ansökan!

 

Arbetsbeskrivning

Handelsbanken söker efter dig som vill ta dig an en central roll som administratör till avdelningen för myndighetsutredningar. Rollen syftar till att administrera och följa upp bankens processer och kommunikationskanaler. Du kommer med dina insatser att stötta företagets affärsverksamhet genom att söka information i bankens alla olika system, hantera ärenden via mail samt genom att administrera i diverse gruppbrevlådor.

 

Din profil

Du tillför värde till denna storbank genom att besitta en förkärlek för struktur, kommunikation och noggrannhet. Du värdesätter kvalitet och kan jobba såväl självständigt som i team. Du uppskattar även att driva utveckling av rutiner, system och processer.

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har vana av administrativt arbete sedan tidigare och är trygg i din administrativa kompetens. Vi ser även att du talar engelska obehindrat, både i tal och skrift.

 

Om företaget

Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi & Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.

 

Övrigt

Uppdraget är på heltid med position i centrala Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillhandahålls via Inhouse AB. Uppdraget startar fortast möjligt och fortlöper t.om 2023-05-31. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt tjänsten via hemsidan www.Inhouse.se. Du behöver inte skicka med något personligt brev då vi är helt övertygade om att ditt CV räcker gott och väl.

Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringskonsult & konsultchef Rebecca Forsgren, Rebecca.Forsgren@inhouse.se.

Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Rebecca Forsgren

rebecca.forsgren@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!