Administratör till Inköpsavdelningen på Efva Attling

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client

Efva Attling opened her workshop in 1998. Her jewellery fast became a must-have among Stockholm’s trendiest people. The jewellery has become more and more popular each year and the company has grown rapidly. Efva Attling Stockholm is now established in over ten countries, with six concept stores and 200 retailers. The success of the brand is due largely to the company’s devotion to its mission to create unique jewelry and design “with a thought” that adds purpose and happiness to the lives of our customers in an otherwise busy and stressful world.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som Assistent till inköpsavdelningen kommer du att ansvara för följande:
• Leveransbevakning
• Beställa varor
• Fakturakontroll
• Leverantörskontakter gällande leveranstider
• Uppdatering av artikelregister
• Ta fram statistik och rapporter från ekonomisystemet Visma
• Kontaktperson i fraktfrågor
• Skicka och administrera prover till fabriker
• Ta fram fraktdokument och sköta tullhantering
• Informationslänk till lager och säljare angående leveranstid och ändringar
Du arbetar i ett team på inköpsavdelningen och rapporterar till Inköpsansvarig.

Din profil / Your profile

Eftersom rollen innebär mycket administration är det av stor vikt att du är noggrann och har ett stort ordningssinne. Du är mycket van att arbeta i Excel, Word och har god erfarenhet av något ordersystem. Det är meriterande om du har goda kunskaper i Visma. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med logistik eller varuhantering. Som person är du vetgirig, självgående och en problemlösare. Du är intresserad av och har fallenhet för att arbeta med datasytem. Vidare är du duktig på att räkna, är stresstålig samt utåtriktad och diplomatisk. Eftersom du har kontakter både internt och externt är det viktigt att du har en god social kompetens.

Du kommer att befinna dig i en dynamisk miljö vilket ställer krav på en flexibel inställning till arbetet. Vidare hanterar du engelska flytande efter som många kontakter sker på det språket.

Övrigt / Other

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående.

Jobbcoaching / Prenumerationstjänst

Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information; https://www.inhouse.se/coaching

Tekniskt problem med din ansökan?

Har du problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se.

För Mac användare rekommenderar vi Safari eller Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. För PC användare rekommenderas Firefox eller Google Chrome. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Välkommen!

Kontaktperson(er)
Ida Bertilsson

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-04-30