Denna tjänst är inte längre aktuell.
Kontorsassistent/Administratör till private equity bolag med start i juli
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är tillgänglig för att starta omgående eller början/mitten av juli och sex månader framåt, med chans till förlängning. Du kommer att ha en kombinerad tjänst som kontorsassistent och administratör samt ingå i ett administrationsteam. Teamarbete är högt prioriterat och tillsammans säkerställer ni att alla medarbetare får den bästa servicen. Du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag men då arbetsbelastningen kan vara hög så kan du ibland behöva vara tillgänglig utanför ordinarie arbetstid.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ha en varierad tjänst med fokus på administrativa arbetsuppgifter och att se till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Mycket av den information du kommer att hantera är konfidentiell och det är därför viktigt att du hanterar detta korrekt och diskret. Det är nödvändigt att kunna omprioritera och ge kontinuerlig feedback.
Som kontorsassistent och administratör kommer du arbeta med exempelvis:
· Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
· Samla in signaturer, mestadels digitala (från partners och företag)
· Hantera bolagshandlingar för olika mandat samt för bolagen
· Förbereda och assistera i samband med olika interna och externa event
· Kontaktperson på kontoret gällande IT-frågor och kontaktperson för extern IT-support
· Kalenderhantering
· Arkivering av handlingar vilket innefattar korrekturläsning, formatering av text etc
· Fakturahantering
· Stötta med andra administrativa uppgifter
Din profil
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är driven, ansvarsfull och professionell. Vidare så är du lösningsorienterad, strukturerad och har förmågan att prioritera ditt arbete samt fatta egna beslut. För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att arbeta i ett högpresterande klimat, i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och att du kan vara systematisk samt fokuserad på att leverera resultat. Du är van att arbeta både självständigt och i team. Vi ser även att du har en hög integritet, gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv.
· Du har erfarenhet som kontorsassistent, administratör eller en liknande tjänst
· Du har arbetat med hantering av bolagsformalia/-administration
· Du har goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excel
· Du kan uttrycka dig mycket bra på svenska och engelska i både tal och skrift
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!
Övrigt
Du kommer att bli anställd hos oss på Inhouse och jobba hos en av våra kunder, centralt i Stockholm. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du marknadsmässiga förmåner och vi följer kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning. Vi kommer intervjua löpande, så sök gärna redan idag. Kontakta Maria Fjellström, maria.fjellstrom@inhouse.se om du har frågor. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till vår ansökan via vår hemsida.
Sök jobbet
Anställningsform
Visstidsanställning
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län