Denna tjänst är inte längre aktuell.
Administratör till storbank i centrala Örebro
Är du den vi söker?
Besitter du förmåga att administrera, sammanställa och dokumentera? Blir du stimulerad av att strukturera och vara delaktig i utvecklingen av en storbank? Då kan denna tjänst vara rätt för dig! Vi söker två administratörer med fokus på posthantering, inskick av låneakter till extern leverantör, samt sortering av låneakter inom banken. Rollen utgår från en välkänd storbank i centrala Örebro.
Välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Välkänd storbank söker efter dig som vill ta dig an en central roll som administratör i det centrala valvet. Du kommer med dina insatser att stötta företaget inom diverse administrationsuppgifter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
-
Posthantering
-
Inskick av låneakter till extern leverantör
-
Sortering av låneakter
-
Diverse administrativa uppgifter, däribland administrering av mejl & dokument
Din profil
Du tillför värde till denna storbank genom att besitta en förkärlek för struktur, kommunikation och noggrannhet. Du värdesätter kvalitet och kan jobba såväl självständigt som i team. Du uppskattar även att driva utveckling av rutiner, system och processer.
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har vana av administrativt arbete sedan tidigare och är trygg i din administrativa kompetens. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet inom bank/ finansbranschen sedan tidigare. Vi ser även att du talar engelska obehindrat, både i tal och skrift.
Om företaget
Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi & Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.
Om Inhouse
På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som HR-konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!
Övrigt/Vad händer nu?
Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid och tillhandahålls via Inhouse AB. Uppdraget fortlöper mellan 2023-01-02 t.o.m., 2023-05-31. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt tjänsten via hemsidan www.Inhouse.se. Du behöver inte skicka med något personligt brev då vi är helt övertygade om att ditt CV räcker gott och väl. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringskonsult & konsultchef Rebecca Forsgren, Rebecca.Forsgren@inhouse.se.
Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan!
Sök jobbet
Anställningsform
Visstidsanställning
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län