Administratör / Ekonomiassistent till Kjellander + Sjöberg arkitektkontor

Om kunden / About the Client
Kjellander + Sjöberg grundades 1998 av Ola Kjellander och Stefan Sjöberg och är ett av de ledande nordiska kontoren i en ny arkitektgeneration. K + S har kontinuerligt deltagit i samtidsdebatten, uppmärksammats, publicerats och vunnit priser för projekt som är nyskapande och relevanta. Kjellander + Sjöberg bedriver verksamhet inom arkitektur, stadsbyggnad, strategisk planering och utveckling.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Administratör/Ekonomiassistent på Kjellander + Sjöberg kommer du att ha ansvar för kontoret och arbeta brett på företaget med administration samt ekonomi.
Du kommer att ha ansvaret för kontoret, post/budhantering och telefoni. Du blir spindeln i nätet och ser till att allt flyter smidigt på kontoret. I rollen ingår även inköp av kontorsmaterial, leasingavtal av skrivare, beställa lunch, ta emot besökare, hålla i olika events. Du kommer också att vara kontaktperson gentemot städföretag, administrera kundregister och samarbeta med PR-avdelningen kring nyhetsbrev.
Inom ekonomi kommer du främst arbeta med att samordna faktureringen. Du sammanställer löneadministration och tidredovisning samt skapar underlag för löpande bokföring som lämnas vidare till redovisningskonsult. Du är behjälplig i betalningar, sammanställer kortköp och personalutlägg, registrerar leverantörs- och kundreskontra samt är delaktig i andra ekonomiska och administrativa uppgifter som kan förekomma. Du har dagligen ett nära samarbete med VD.

Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att knyta nya kontakter. Din energi är hög och ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Du är noggrann, stresstålig, flexibel och har ett organiserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och besökare. Du har goda kunskaper i Office paketet och talar samt skriver engelska obehindrat. Vi ser gärna att du hunnit arbeta minst fem år med liknande arbetsuppgifter och att du är intresserad av arkitektur.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Om du tycker dessa erfarenheter och egenskaper stämmer in på dig tror vi att du kommer trivas i rollen.
Välkommen att skicka in din ansökan till Caroline Hamrin eller Josefin Thörnert senast den 15:e december. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!