Kontakt

Administratör/Kundservice till Botkyrka Stadsnät


Om kunden / About the Client
Botkyrka Stadsnät är ett kommunalt helägt bolag etablerat 2008. Botkyrka Stadsnät ersätter gamla telefoni- och kabel-tv nät med ett nytt robust fibernät för data- och telekommunikation. Med detta nät erbjuder man en öppen plattform med full konkurrens på lika villkor mellan marknadens olika aktörer inom internet, IP-telefoni och TV. Drygt 90 000 kilometer fibernät har grävts ned sedan starten. Botkyrka Stadsnät erbjuder samtliga hushåll och arbetsplatser i Botkyrka kommun att ansluta sig till det öppna stadsnät.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Inhouse söker för vår kund Botkyrka Stadsnät en driven och prestigelös person till en spännande roll med fokus på administration och kundservice.

Du kommer att ha en central och viktig roll i företaget. Du kommer att vara ansvarig för administrationen kring bland annat ärendehantering, avtalshantering, delar av inköpet till kontoret och diarieföring. Vidare är du ansvarig för kontoret, telefonen och funktionsbrevlådan. Du kommer främst att assistera Försäljningschef och Marknadsansvarig.

Arbetsuppgifter som förekommer i tjänsten:
– Ärendehantering, avtalshantering och diarieföring
– Service till kunder via telefon och funktionsbrevlåda
– Kontorsansvar där du har kontakt med hyresvärd och städ, ansvarar för delar av inköp
– Skapa trivsel på kontoret
– Vara behjälplig mot chefer och medarbetare inom organisationen
– Övrigt förekommande arbetsuppgifter

Din profil / Your profile
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av att arbeta brett inom service och med administrativa uppgifter. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning. Vi ser att du med fördel har erfarenhet av att ha arbetat i ett entreprenöriellt företag. Du har en god datorvana och har ett intresse för och lätt för att lära dig nya system. Då du kommer att ha många olika kontakter både externt och internt är det viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.

Som person brinner du för service och kundfokus. Du trivs i en roll som är bred med varierande arbetsuppgifter. Du ska trivas i en administrativ roll och tycka om att arbeta i en föränderlig miljö/roll. Som person är du flexibel och prestigelös samtidigt som du är noggrann och organiserad i ditt arbete. Du tycker om att arbeta självständigt likaväl som i team.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående. Placering i Tumba. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin, elin.siggelin@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!