Kontakt

Advokatbyrå söker receptionist på deltid


Är du den vi söker?
Är du i dagsläget studerande och intresserad av att jobba deltid? Vi söker dig som vill jobba deltid inom reception och konferens hos en framgångsrik advokatbyrå i centrala Stockholm. Du bör trivas med varierande arbetsuppgifter och flexibla arbetstider. Som person är du trygg i dig själv, ansvarsfull och energisk.

Arbetstiderna är: måndag till torsdag kl.11-14 samt kl.8-14 varannan onsdag (flexibelt i vissa fall). Du ska kunna börja omgående.

Arbetsbeskrivning
Som receptionist och konferensvärdinna är du en nyckelperson på företaget. Det är du som tar första kontakten med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail. Du kommer boka och förbereda konferensrum där du dukar upp för frukostar, luncher och liknande.

Förekommande arbetsuppgifter
• Mail och posthantering
• Skicka och ta emot bud
• Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
• Se till att receptionen och konferensrum alltid är rena och representativa
• Hjälpa och assistera intern personal och besökare.

Din profil
Du har erfarenhet av service och har troligtvis arbetat inom reception, konferensservice eller liknande servicebranscher tidigare. Du bör ha en hög servicekänsla och ett öga för detaljer samtidigt som du jobbar effektivt.
Egenskaper vi värdesätter högt är flexibilitet, social kompetens & initiativtagande. Att kunna arbeta under stress och med flera saker samtidigt är viktiga komponenter vad gäller att lyckas i rollen. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, alltid med ett leende på läpparna.

Om företaget
Intervjuer sker löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan på www.inhouse.se. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila till Caroline på: caroline.seidefors@inhouse.se