Alimak Hek söker driven assistent till ledningsgruppen

Om kunden / About the Client

Alimak Hek Group AB är ett internationellt industriföretag som producerar säkra och effektiva transportlösningar för byggindustrin och andra branscher. De har kontor i 15 länder. Kontoret ligger i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som assistent ansvarar du för det administrativa stödet för teamet på Stockholmskontoret och är kontaktperson både internt och externt när dem inte är på plats.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna i denna roll är traditionella kontorsuppgifter. Ta hand om post, budning och kaffemaskin. Du kommer att ansvara för nycklar, accesskort och telefoner samt ta hand om kontorsförrådet. Vidare kommer du sköta reseräkningar, resebokningar och visumansökningar.

Som assistent kommer man få hjälpa till med att underhålla listor med gruppens e-postkonton, adresser och telefonnummer, webbpublicering och uppdatering av hemsidan och intranätet.

Du kommer hjälpa till med att ta fram och kopiera bokföringsunderlag och underhålla/uppdatera avtal med olika leverantörer. Vidare sköter du hantering av protokoll och bolagspärmar och håller kontakt med bolagsverket.
Du bistår dina kollegor med diverse arbetsuppgifter och är behjälplig där det behövs.

Din profil / Your profile

Du arbetar effektivt och noggrant, du har förmåga att prioritera och arbeta med parallella uppdrag samtidigt. Du har god kommunikationsförmåga, flexibel och självständig. Vi ser att du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs. För att vara rätt person för denna tjänst är det viktigt att du är mycket serviceinriktad och har en positiv attityd samtidigt som du har pondus och egen drivkraft. Som person är du glad, lättsam och trivs att samarbeta med andra.

Övrigt / Other

Tjänsten är en inhyrning med möjlighet att bli fast anställd på Alimak Hek Group AB. Tjänsten är till en början en 50% tjänst, men kommer med tiden att ökas på och bli mer.
Om du har frågor eller vill veta mer om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Inhouse för vidare information.
Maja Julin: maja.julin@inhouse.se
Evelina Lycke: evelina.lycke@inhouse.se

Ansökningen görs på vår hemsida.

Jobbcoaching / Prenumerationstjänst

Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information; https://www.inhouse.se/coaching

Tekniskt problem med din ansökan?

Har du problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se.

För Mac användare rekommenderar vi endast Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. För PC användare rekommenderas Firefox eller Google Chrome. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Välkommen!

Kontaktperson(er)
Evelina Lycke

Anställningsomfattning

Deltid

Anställningsform

Timanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-10-12