Ansvarig receptionist till KSA ögonklinik sökes

Om kunden / About the Client
KSA ögonklinik arbetar med laseroperationer mot närsynthet.

Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som ansvarig receptionist kommer du att ansvara för kontoret, hantera
e-post och telefonsamtal både externt och internt. Vidare kommer du att supportera kontoret med diverse administrativa uppgifter. Du kommer också att ha kontakt med huvudkontoret i Tallin och bekräfta schema för patienter och optiker.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som gillar administration och har ett öga för detaljer, brinner för service och tycker om att arbeta med varierande arbetsuppgifter. För att trivas bör du vara självständig, initiativrik, noggrann och har hög social kompetens. Då rollen präglas av höga servicekrav är det viktigt att du alltid ligger steget före och ser vad som behöver göras.

Övrigt / Other
Tjänsten är till en början en inhyrning på deltid (30tim/veckan) via Inhouse i 6 månader med chans till förlängning. Du ska kunna börja omgående. Placering i centaral Stockholm.
Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Evelina Lycke
Tekniskt problem med din ansökan?

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!