Arbetsledare till Inspira

Om kunden / About the Client
Ett av Sveriges största företag inom städ- och supporttjänster

Inspira erbjuder städ- och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi utför det mesta inom städning och bidrar med en mängd olika supporttjänster, allt från bemanning av reception och intern service till hantering av kaffe, frukt och växter. Inspira, som grundades redan 1984, är idag en av Sveriges största aktörer inom sitt område. Vi omsätter ca 300 mkr och sysselsätter 900 medarbetare.

Arbetsbeskrivning / Work Description
I tjänsten som arbetsledare har du fullt arbetsmiljö- och personalansvar för dina medarbetare. Du leder och planerar det dagliga arbetet och ansvarar för att din grupp har hög service- och kvalitetsnivå.

Du ska arbeta för att verksamheten leds och styrs i nära samarbete med underställd personal, närmaste chef och i överensstämmelse med lagar, avtal och Inspiras policy så att kundens förväntningar om kvalitet uppfylls. Du har även löpande kundkontakt gällande driftsfrågor och ansvarar för att arbetet bedrivs i enlighet med avtalat kontrakt.

Det är också viktigt att du aktivt arbetar med lönsamhets- och kvalitetsförbättringar och att du har god förmåga att entusiasmera dina medarbetare och är bra på att utveckla och förbättra verksamheten. Du sitter med i driftområdets ledningsgrupp och rapporterar till Regionchef.

Som arbetsledare kommer du att ha tydligt mätbara krav på dig som exempelvis:
– Att du säkrar Inspiras leveranser så de uppfyller kvalitetskrav
– Att du når budget och ekonomiska prognoser
– Att du genomför medarbetarsamtal enligt plan
– Att du genomför arbetsplatsträffar minst två gånger per år
– Att du aktivt arbetar med sjukfrånvaro
– Att du aktivt arbetar med resultaten från den årliga medarbetarundersökningen

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har en akademisk examen eller motsvarande. Du har minst tre års erfarenhet av brett, självständigt och professionellt arbete som arbetsledare i någon form. Branscherfarenhet är meriterande. Som person är du handlingskraftig, flexibel, mål- och resultatinriktad. Du har lätt för att se helheten i verksamheten och att skapa engagemang och delaktighet bland dina medarbetare. Du är intresserad av människor, är en problemlösare och har integritet. Din sociala förmåga är stor. Du är öppen, lyhörd och tydlig och har en mycket god samarbetsförmåga. Du är drivande och kommunikativ och trivs med att jobba i ett högt tempo med utmanande arbetsuppgifter.

För att bli framgångsrik i denna roll är det viktigt att du är utåtriktad och har lätt för att skapa förtroende. Som person är du noggrann, driven och prestigelös. Du visar en god affärsmässig förståelse. Du är van vid ett självständigt arbetssätt och trivs med att vara stöd och bollplank till chefer och medarbetare. God kommunikations- och samarbetsförmåga är avgörande för att lyckas och trivas i rollen.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående.

Låter detta som något för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Inhouse AB. Vid frågor kontakta Katharina Hjorth, katharina.hjorth@inhouse.se. Vi ser fram emot din ansökan.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!