Inhouse / Jobb / Assistant & Office Manager till BEWI i Solna


Är du den vi söker?

Trivs du i en supporterande roll i en entreprenörsdriven organisation? Vill du arbeta brett med olika ansvarsområden där du har stora möjligheter att påverka och utvecklas?

BEWI söker nu sin nästa stjärna till Assistent & Office Manager till sitt fina kontor i Solna, precis vid Mall of Scandinavia. BEWI är ett marknadsledande företag med en öppen, trevlig stämning, här trivs man bäst om man uppskattar en miljö med kunniga kollegor, internationella kontakter och med att driva sitt eget arbete.


Arbetsbeskrivning

I rollen kommer du både att stötta ledningruppen med administrativa uppgifter med fokus på bokningar, planering och årshjul samt att ansvara för allt som rör kontoret i rollen som kontorsansvarig. Du kommer att arbeta affärsnära och driva projekt och initiativ självständigt.

Dina arbetsuppgifter kommer att variera med består bland annat av:

  • Proaktivt stötta ledningsgruppen i löpande planeringsarbete och administrativa processer
  • Planera och administrera koncerngemensanna möten och aktiviteter utifrån årshjul
  • Kalenderbokningar och kallelser
  • Koordinera BEWI Business School-utbildningar i samarbete med CHRO
  • Vara behjälplig med HR-administration och projekt
  • Ansvara för utrustning i konferensrum (IT)
  • Ansvara för inköp, beställningar och luncher/fika till kontoret samt leverantörsavtal
  • Kontakt med fastighetsvärd, larm- och städbolag mm.
  • Ansvara för interna evenemang, konferenser och aktiviteter

Din profil

Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av en liknande supporterande roll, gärna från ett internationellt, börsnoterat bolag. Du ska trivas i en central roll med många kontaktytor och ansvarsområden – du har ett strukturerat arbetssätt och vet vad som ska prioriteras. Du är van vid att själv ansvara för och styra ditt arbete, med en positiv attityd, prestigelöst arbetssätt. Som person har du lätt för att kommunicera med andra och skapa förtroende, oavsett om det är på svenska eller engelska (koncernspråk). Du är en van användare av Officepaketet och har även förståelse för administrativa IT-system.

Om BEWI

BEWI är en internationell leverantör av förpackningar, komponenter och isoleringslösningar, som sätter högt värde i att vara hållbar i varje del av värdekedjan, från produktion av råmaterial till slutprodukter till återvinning. Vi leder förändringen mot en cirkulär ekonomi för vår bransch. Med visionen "protecting people and goods for a better everyday" skapar BEWI ett mervärde för sina kunder, samhället och ägarna på innovativa och effektiva sätt. BEWI har fem affärsdivisioner: RAW, Insulation & Construction (I&C), Packaging & Components (P&C), Automotive och Circular.

För mer information om BEWI, www.bewi.com
 

Ansök enkelt med ditt CV 

I denna rekrytering samarbetar BEWI med Inhouse HR. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (föregås av 6 månaders provanställning) och du kommer att utgå från BEWIs fina kontor i Solna, precis bredvid kommunikationer och Mall of Scandinavia. Om du tycker det här låter som något för dig så ansök enkelt med ditt CV, du ska inte skicka med något personligt brev. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonstiden löper ut, så vänta inte med att skicka din ansökan.

Om du går vidare i processen kommer du inför första intervjun att få genomföra arbetspsykologiska tester samt som ett första steg svara på några urvalsfrågor. För mer information eller frågor, kontakta rekryteringskonsult Sofia Hoffman Wetterborg på sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se eller Helene Leitner Larsson på helene.leitner.larsson@inhouse.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sök jobbet

Tjänstgöringslän

Stockholms län

Tjänstgöringsort

Stockholm

Kontaktperson

Sofia Hoffman Wetterborg

sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!

Ansökan