Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Assistent med stort hjärta för service till konsultuppdrag

Är du den vi söker
Har du tidigare erfarenhet som assistent och trivs med att ge förstklassig service? I rollen som assistent hos vår kund arbetar du tillsammans med en kollega och ser till att kontoret fungerar optimalt och servicenivån mot både kollegor och besökare håller hög klass!

Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i en central funktion på kontoret då du assisterar och stöttar dina kollegor med din naturliga servicekänsla och förmåga att skapa trivsel. I denna roll kommer du bland annat:

  • Assistera tre Investment Professionals med sedvanliga uppgifter som kalenderhantering, mötesbokningar samt rese- och hotellbokningar för att underlätta deras vardag på kontoret och när de är på resande fot.
  • Du kommer hantera inköp av material och dagligen inhandla luncher till kontoret.
  • Du tar även emot och välkomnar besökare på kontoret, svarar i växeltelefon och hanterar inkommande mail.
  • Ställer i ordning konferensrum inför besök och ser till den allmänna trivseln på kontoret.
  • Vid behov supportera Office Manager.

Din profil
Som person är du strukturerad, noggrann och har en glad och positiv attityd. Du har en professionell och representativ utstrålning och är duktig på att få andra människor att känna sig uppskattade. Du trivs med att jobba i en roll där det ställs höga krav på service. Du har en god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift. Din nivå på engelska är hög, då det är koncernspråket. Rollen som assistent kräver även god kunskap inom Office, främst Outlook och kalenderhantering samt Word och Excel. Vi ser gärna att du har minst 2-3 års erfarenhet från en liknande roll.

Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande! Du erbjuds självklart en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt/ Vad händer nu?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid (måndag – fredag), du blir anställd av Inhouse AB och kommer att arbeta på plats ute hos vår kund i härliga lokaler centralt i Stockholm. Önskat startdatum är omgående eller enligt överenskommelse.

Låter detta som någonting för dig? Vänligen notera att vi inte kan ta emot CV via e-post, utan hänvisar till vår hemsida www.inhouse.se. När du ansöker behöver du inte skicka med något personligt brev utan ditt CV räcker gott och väl. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan datum för sista ansökan. Har du frågor kring rollen kontakta gärna rekryteringskonsult & konsultchef Sofia Hoffman Wetterborg, sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se.
 

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Sofia Hoffman Wetterborg

sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!