Denna tjänst är inte längre aktuell.
Assistent och Office Coordinator till kommande konsultuppdrag
Är du den vi söker?
Till våra kunder söker vi just nu ett flertal konsulter som vill fortsätta att utvecklas i en roll som assistent och/eller Office Coordinator. Trivs du med att ge förstklassig service, vara spindeln i nätet, assistera kollegor administrativt samt att koordinera och planera aktiviteter som rör kontoret?
Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i en central funktion på kontoret då du assisterar och stöttar dina kollegor i diverse projekt och i administrativa uppgifter och samtidigt ser till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Du har en naturlig servicekänsla och förmåga att skapa trivsel samt arbetar i olika projekt, till exempel event och aktiviteter.
Arbetsuppgifterna kan komma att variera beroende på verksamhetens behov, men kommer huvudsakligen innefatta:
- Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
- Assistera chef/kollegor med uppgifter som kalenderhantering, mötesbokningar samt rese- och hotellbokningar
- Hantera inköp av material, luncher, fika med mera till kontoret
- Ställa i ordning konferensrum inför besök och ser till den allmänna trivseln på kontoret
- Förbereda, projektleda och assistera i samband med olika interna och externa event, aw:s, konferenser och andra projekt som rör kontoret
- Stötta med andra administrativa uppgifter
- Vid behov ta emot besökare & hantera inkommande samtal
Din profil
Som person är du strukturerad, driven och har en glad och positiv inställning. Du har en professionell och representativ utstrålning och är skicklig på att få andra människor att känna sig inkluderade och uppskattade. Du är serviceorienterad, trygg i dig själv och kan arbeta i ett högt tempo och hantera flera arbetsuppgifter samtidigt både självständigt och i team. Ytterligare ser vi att du är prestigelös, har integritet och tar egna initiativ till arbetsuppgifter.
- Erfarenhet som assistent, administratör, koordinator eller projektledning inom kontor eller i liknande roller
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.
Övrigt/ Vad händer nu?
Du kommer att bli anställd hos oss på Inhouse och jobba hos en av våra kunder, centralt i Stockholm. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du marknadsmässiga förmåner och vi följer kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.
Vi kommer intervjua löpande, så sök gärna redan idag, enkelt med endast CV. Kontakta Sofia Hoffman Wetterborg, sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se om du har frågor. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till vår ansökan via vår hemsida.
Sök jobbet
Anställningsform
Projekt
Tjänstgöringsort
Stockholms län