Assistent på deltid till bolag inom finansbranschen

Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som assistent kommer du att stötta ett visst antal affärsområdeschefer vid administrativa uppgifter.
Du kommer att göra reseräkningar och bokningar, kopiering/scanning och inbindning av presentationer. Det förekommer även en del mailhantering, eventuell kalenderhantering samt registrering av visitkort. Vid frånvaro i teamet kan du behöva göra inköp av kontorsmaterial, se över tidningsprenumerationer osv.

Din profil / Your profile
Som person är du flexibel och ordningsam, lösningsorienterad är ditt ledord i allt du gör. Du har en god samarbetsvilja och arbetar väl i såväl grupp som självständigt. Du drivs av att jobba i en högpresterande miljö och tar gärna till dig nya uppgifter med öppet sinne.
Du är en glad och positiv person som bidrar till god stämning.

Övrigt / Other
Du kommer att vara anställd av Inhouse som konsult. Detta är ett vikariat på 6 månader med start i mitten på september.
Arbetstiderna är fasta under eftermiddagen och du kommer att arbeta måndag till och med fredag.

Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att maila till Olivia Bergström. Tycker du att det låter intressant, skicka in din ansökan med en motivering varför du söker tjänsten.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!