Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Assistent till globalt företag i Stockholm city

Assistent till globalt företag i Stockholm City 

Är du den vi söker?
Är du en självgående och serviceminded assistent med erfarenhet av ekonomi? Har du tidigare arbetat som assistent och drivs att arbeta proaktivt och lösningsorienterat? Är du tillgänglig relativt omgående? Då är det dig vi söker!

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en serviceminded assistent med erfarenhet av ekonomi och vana ifrån assistentyrket till ett längre uppdrag på ca 12 månader för en kunds räkning, med start så snart som möjligt. Tjänsten är inledningsvis på ca 75-80 % för att under året öka till heltid. 

Tjänsten är mycket omväxlande och den ena dagen är inte den andra lik. Du kommer vara spindeln-i-nätet och man arbetar både högt och lågt, där man skall tre personer, stödja sina kollegor med olika administrativa arbetsuppgifter samt ha många kontaktytor både internt och externt. Du tycker om att ha många bollar i luften och kommer ha en central roll. Kontoret ligger i centrala Stockholm och man arbetar i SAP.

Dina arbetsgifter kan bestå av följande:
-Assistera tre personer på avdelningen
-Boka resor och transporter
-Kalenderhantering
-Projektadministration
-Mötesplanering & föra mötesprotokoll
-Diverse problemlösning och administrationshantering
-Kostnadsuppföljning mot budget i projekt 
-Fakturahantering i SAP och en viss rapportering
-Tidrapportering 
-Reseräkningar
-Forecast rapport

Din profil
Du är driven, utåtriktad samt har en problemlösnings-förmåga med hög servicekänsla. Du har minst 2-3 års erfarenhet ifrån liknande roll och van att arbeta högt och lågt. Du har också god känsla för siffror, har tidigare vana ifrån faktura hantering och tycker om att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften samtidigt. Du har arbetat som assistent i ett par år och vill utvecklas i administration och till viss del ekonomi, samt brinner för att komma i hamn med dina uppgifter. Du vågar ställa frågor, är initiativtagande och vill tillsammans med dina kollegor leverera ett resultat på bästa sätt.

Övrigt
Då detta uppdrag skall tillsättas snarast möjligt sker intervjuer löpande, så tveka därför inte att skicka in din ansökan. Om du har några funderingar kring tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta Caroline Fristedt caroline.fristedt@inhouse.se eller tel 0707872001.

Ser fram emot din ansökan!
 

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Deltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Caroline Fristedt

caroline.fristedt@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!