Assistent till kund i city – konsultuppdrag

Är du den vi söker?
Har du tidigare erfarenhet som assistent och trivs med att ge förstklassig service? Inhouse söker nu en konsult som kommer jobba hos vår kund, som är ett riskkapitalbolag. Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt.

Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i en central funktion på kontoret då du assisterar och stöttar dina kollegor med din naturliga servicekänsla och förmåga att skapa trivsel. I denna roll kommer du bland annat:
• Assistera tre Investment Professionals med sedvanliga uppgifter som kalenderhantering, mötesbokningar samt rese-och hotellbokningar för att underlätta deras vardag på kontoret och när de är på resande fot.
• Du kommer hantera inköp av material och dagligen inhandla luncher till kontoret.
• Du tar även emot och välkomnar besökare på kontoret, svarar i växeltelefon och hanterar inkommande mail.
• Avlasta Office Manager vid behov.

Din profil
Som person är du strukturerad, noggrann och har en glad och positiv attityd. Du har en professionell och representativ utstrålning och är duktig på att få andra människor känna sig uppskattade. Du trivs med att jobba i en roll där det ställs höga krav på service. Du har en god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift. Din nivå på engelska är hög, då det är koncernspråket. Det är önskvärt med erfarenhet från en liknande roll.

Övrigt
Detta är en konsultroll, där du blir anställd hos Inhouse. Denna tjänst är på heltid, 40h/v måndag-fredag och kontoret är beläget i härliga lokaler centralt i Stockholm. Tillsättning för denna tjänst är omgående så skicka in din ansökan redan idag! Vänligen notera att vi inte kan ta emot CV via e-post, utan hänvisar till vår hemsida www.inhouse.se. Varmt välkommen med din ansökan!