Kontakt

Assistent till Permira Advisers


Är du den vi söker?
Har du tidigare erfarenhet som assistent och trivs med att ge förstklassig service? Inhouse hjälper vår fantastiska kund Permira Advisers att hitta nästa kollega till deras kontor i Stockholm.

Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i en central funktion på kontoret då du assisterar och stöttar dina kollegor med din naturliga servicekänsla och förmåga att skapa trivsel. I denna roll kommer du bland annat:
• assistera två Investment Professionals med sedvanliga uppgifter som kalenderhantering, mötesbokningar samt rese-och hotellbokningar för att underlätta deras vardag på kontoret och när de är på resande fot.
• Du kommer hantera inköp av material och dagligen inhandla luncher till kontoret.
• Du tar även emot och välkomnar besökare på kontoret, svarar i växeltelefon och hanterar inkommande mail.

Din profil
Som person är du strukturerad, noggrann och har en glad och positiv attityd. Du har en professionell och representativ utstrålning och är duktig på att få andra människor känna sig uppskattade. Du trivs med att jobba i en roll där det ställs höga krav på service. Du har en god kommunikativ förmåga oavsett om det är på engelska eller svenska och vi ser att du har minst 3-5 års erfarenhet från en liknande roll.

Om företaget
Permira Advisers är ett multinationellt riskkapitalbolag som specialiserar sig på att äga och driva företag inom branscherna finansiella tjänster, industri, konsumtionsvaror, sjukvård och teknologi. Bolaget har över 240 anställda på 14 olika kontor i Europa, USA och Asien.

Övrigt
Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer bli anställd direkt av Permira Advisers. Denna tjänst är på heltid på 40h/v måndag-fredag och kontoret är beläget i härliga lokaler på Birger Jarlsgatan centralt i Stockholm. Tillsättning för denna tjänst är omgående så skicka in din ansökan redan idag! Permira Advisers samarbetar med Inhouse i denna rekrytering så eventuella frågor hänvisas direkt till Inhouse.