Assistent till spännande kund i city

Är du den vi söker?
Till en av våra kunder söker vi nu en assistent till ett uppdrag som börjar under augusti och sträcker sig till augusti 2020.

Arbetsbeskrivning
I rollen som assistent hos vår kund kommer du underlätta vardagen för två chefer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
• Hantera kalenderbokningar
• Koordinera möten, konferenser och evenemang
• Boka resor
• Förbereda presentationer
• Hantera utlägg och resekostnader
• Diverse Ad-hoc uppgifter

Din profil
För att lyckas i rollen som assistent tror vi att du, med några års erfarenhet av en liknande roll, har ett utpräglat sinne för service och har förmåga att organisera, strukturera och prioritera ditt arbete. Vi ser också att du har hög integritet och en prestigelös inställning. Vidare har du mycket goda datorkunskaper och är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Om företaget
Vår kund är ett svenskt bolag med kontor över hela världen. Huvudkontoret finns centralt i Stockholm.

Övrigt
Önskemål är att du kan börja under augusti, du kommer att bli anställd hos oss på Inhouse och jobba hos kunden. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du marknadsmässiga förmåner och vi följer kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.
Vi kommer intervjua löpande och tjänsten kan komma bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så sök gärna redan idag. Du får gärna kontakta rekryteringskonsult/konsultchef Eva Bennich Rathsman, eva.bennich.rathsman@inhouse.se om du har några frågor. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till vår hemsida.