Assistent till VD och ledning

Om kunden / About the Client
20:20 Mobile är en av Nordens ledande distributörer inom telekombranschen. Vårt koncept One-Stop-Shopping® erbjuder marknadens mest kompletta sortiment av produkter och tjänster inom telekom och telekomrelaterade it- produkter. Med innovativa lösningar, hög kompetens, starka leverantörssamarbeten och flexibel logistik möter vi återförsäljares och operatörers behov av effektiv distribution.
20:20 Mobile har idag 160 anställda med huvudkontor i Kista och lager i Rosersberg utanför Stockholm, samt dotterbolag i Norge, Danmark, Finland & Baltikum.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som assistent ansvarar du för det administrativa stödet åt VDn i första hand men även mot ledningsgruppen på 9 personer.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ha kontroll på och säkerställa kalender, mail och telefonsamtal
• Boka och koordinera resor samt möten åt VD samt mot ledningsgruppen
• Boka, planera och kvalitetsäkra konferenser, event och kundaktiviteter
• Skapa agenda och protokoll vid ledningsgruppsmöten, korrespondens och presentationer
• Agera ”servicenav” i organisationen
• Fakturaadministration

Din profil / Your profile
Du arbetar engagerat och proaktivt och är mycket självständig och noggrann. Du har förmåga att prioritera är van vid och kan driva egna projekt. Det är viktigt att du har en hög servicenivå, att du inte är rädd för att ”kavla upp ärmarna och hugga i” när det krävs samt att du har en mycket god kommunikativ och social förmåga.
Du måste vara tuff men även ödmjuk, prestigelös och lojal. Vi ser att du är en person med integritet och samtidigt har nära till skratt.
För att passa rätt in i profilen är det viktigt att vara professionell och exceptionellt serviceminded. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse och driv för att vara med påverka företagets framgång. Du får även gärna ha ett intresse för it- och telekombranschen. Som person är du en relationsbyggare som trivs att arbeta med andra.
Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet från motsvarande tjänst. Du är bekant med och har förståelse för arbetet mot ledningsgrupp, styrelse och VD.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Du är en van användare av Office programmen och är skicklig på att skapa presentationer i Powerpoint.

Övrigt / Other
Uppdraget är en tillsvidaranställning med start så snart som möjligt.
Tjänstgöringsort; Kista

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!