Brummer & Partners söker positiv och tillmötesgående receptionist

Om kunden / About the Client
Brummer & Partners affärsidé är att erbjuda aktivt förvaltade investeringsprodukter och vi rankas idag som en av de ledande förvaltarna av hedgefonder i Europa. Bland våra andelsägare finns såväl institutioner som privata investerare och arbetsgivare. Vår affärsidé är att erbjuda ett väldiversifierat utbud av aktivt förvaltade fonder genom att samla skickliga förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en och samma företagsgrupp. Brummer & Partners har för närvarande cirka 400 anställda i sex länder och förvaltar cirka 118 miljarder kronor. Läs mer på www.brummer.se
Brummer & Partners expanderar hela tiden och vill nu utöka sitt team av receptionister med ytterligare en person.

Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som receptionist på Brummer och Partners ingår det att bemanna receptionen, se till att det är snyggt i alla konferensutrymmen och duka inför luncher. Du ser till att besvara inkommande samtal för företagets telefonväxel och hänvisar dessa rätt, du ser till att lokalerna är representativa samt tar emot besök. Du kommer även vara behjälplig med post, frankering, bud och frukt. När nya kollegor och besök anländer är det du som ordnar med passerbrickor. Det kan även förekomma att göra inköp till kontoret samt vara behjälplig vid fastighetsfrågor.

Din profil / Your profile
Eftersom du kommer att vara en viktig länk såväl internt som externt är det viktigt att du är service minded och representativ. Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och det är därför viktigt att du behärskar engelska väl i tal och skrift. Arbetet ställer höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet samt goda kunskaper i Office-programmen. Du kommer att arbeta tillsammans med tre andra receptionister, vilket kräver att du är lyhörd och bra på att samarbeta samtidigt som du inte har några problem att arbeta självständigt. Utöver detta är du en social person som får besökare och medarbetare att känna sig bekväma.

Erfarenhet av reception är ett krav, gärna från liknande bransch.

Övrigt / Other
Detta är en heltidstjänst med start efter sommaren, intervjuer kommer att ske löpande. Om du vill ha ett fartfyllt arbete med trevliga kollegor, tveka då inte att söka denna tjänst!

Det är viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för denna tjänsten. Vid frågor kontakta Olivia Bergström på Olivia.bergstrom@inhouse.se

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!