Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Chef för kontorsservice till spännande bolag

Är du den vi söker?
Drivs du av att få ge service på hög nivå? Är du en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll med stort eget ansvar? Till vår kund i centrala Stockholm söker vi nu en chef för kontorsservice som trivs med att jobba i en dynamisk miljö där hög kvalitet och god service är viktigt.

Arbetsbeskrivning
Som chef för kontorsservice kommer du att ansvara för den dagliga driften av, samt leda och fördela arbetet i receptionen. Du är själv en del av teamet och deltar i arbetsuppgifter prestigelöst och engagerat.  
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
• Leda och fördela arbetet i receptionen, konferens och vaktmästeri
• Delta i arbetet i receptionen, konferens och vaktmästeri
• Hantera rapporter för arbetstider, semester och schema
• Växel och passerkort
• Mötesbokningar
• Beställningar av material och produkter
• Ansvara för event på kontoret
• Administration

Din profil
Som person är du strukturerad, trygg och har tidigare erfarenhet från en miljö där det ställs höga krav på kvalitet och service. Du har lätt för att skapa förtroende, är lyhörd och gillar att arbeta i team. Du tycker om att utveckla och utvecklas och ser potentialen i både medarbetare och receptionen som funktion. Du har tidigare erfarenhet från en ledarroll, du är trygg och stabil, samt tar vara på och värnar om allas kompetens och perspektiv. Du ser lösningar snarare än problem och har ett högt engagemang i det du gör.

Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande! Du erbjuds självklart en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt/ Vad händer nu?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid (måndag – fredag 08.00-17.00 ca), du blir anställd av Inhouse AB och kommer att arbeta på plats ute hos vår kund i nyrenoverade lokaler i Stockholms city. Önskat startdatum är så snart som möjligt.

Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken, bifoga ditt CV och gärna en kort motivering varför just du är rätt för rollen. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan datum för sista ansökan. Har du frågor kring rollen kontakta gärna rekryteringskonsult Sofia Hoffman Wetterborg, sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se.
 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Sofia Hoffman Wetterborg

sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!