Clear Channel söker receptionist med driv!

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist/kontorsansvarig på Clear Channel har du en mycket viktig roll.
Du är den som tar emot Clear Channels besökare, svara i telefon, samt att du dagligen ser över kontoret så att det ser representativt ut. Du ansvarar för alla konferensrum och ser till att ställa i ordning inför möten. Post/bud hanteras både inkommande och utgående, samt enklare fakturahantering så som kontering etc. Du är den som beställer in visitkort, kontors- och behovsmaterial till kontoret, du hittar en rutin på att göra kostnadsuppföljning på de befintliga leverantörerna. Du har även god kontakt med övriga leverantörer så som hyresvärd, larm och städ. Som assistent till COO norden gör du resebokningar via deras resebyrå, reseräkningar, kalenderhantering och andra administrativa uppgifter.
Vid kickoffs och event är du en viktig del av planering och administrering så väl före som efter.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har erfarenhet från receptions- och service yrket tidigare. Du brinner för mötet med människor och möjligheten att göra det lilla extra för såväl dina kollegor som de externa besökarna. Du har arbetat i en miljö som kräver högt tempo och stor simultanförmåga. Ett organiserat och strukturerat arbetssätt är a och o för dig och du ligger gärna steget före och kan därmed förhöja upplevelse kunden haft i kontakt med Clear Channel.
Du ser inga problem bara möjligheter, du axlar gärna stort ansvar och trivs i att arbeta med frihet under ansvar. Har du erfarenhet kring enklare fakturahantering är det meriterande.
Du talar engelska och arbetar i Office programmen obehindrat.
Som person är du positiv, mycket service minded och engagerad i ditt arbete. Du har integritet men är prestigelös i ditt arbete. Ödmjukhet, mogenhet och nyfikenhet är viktiga egenskaper för den här tjänsten. Din kommunikativa förmåga är mycket god i både svenska och engelska.

Övrigt / Other
Tycker du att det här låter som en utmanade och intressant tjänst för dig, tveka inte i att ansöka. Viktigt är att du formulerar varför just du skulle passa på den här rollen.
Du kommer att bli anställd av Inhouse och uthyrd till Clear Channel. Arbetstiderna är
08.30–17.00, vardagar. Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer löpa på tillsvidare.
Om du har frågor kring tjänsten vänligen kontakta Olivia Bergström på olivia.bergstrom@inhouse.se

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!