Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Community Manager till kund i Göteborg

Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att jobba med sociala media. Du bör ha goda kunskaper i dina digitala verktyg då du ansvarar över varumärkets enhetlighet i samtliga kanaler. I rollen ingår att hantera all kommunikationen i de sociala media kanalerna och svara enligt uppsatta guidelines. I tätt samarbete med Marknadsteamet driver du engagemanget och ser till att upprätthålla varumärkesstrategin i de digitala kanalerna. Du ansvarar över att rapportera den senaste feedbacken från plattformar, lokala forum och aktiviteter.

För att lyckas i rollen är du en digital stjärna som håller dig uppdaterad på de senaste trenderna och verktygen. Du både talar och skriver obehindrat på engelska och har en hög servicekänsla. Du är van att kommunicera och arbeta utifrån satta strategier och guidelines. Som person är du nyfiken och ansvarsfull och söker nya utmaningar i den digitala världen.

Uppdraget är på heltid med start 1/4 tom 30/9 2022. Du är placerad på kundens kontor i Torslanda.  Har du frågor kring uppdraget är du välkommen att kontakta Nadja Frisk på nadja.frisk@inhouse.se.

Sök jobbet

Anställningsform

Projekt

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Västra Götalands län

Kontaktperson

Nadja Frisk

nadja.frisk@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!