Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Content Producer till Vårdlänken

Är du den vi söker?

Nu söker vi en junior Content Producer med ansvar för Vårdlänkens kommunikation. Ditt huvudfokus kommer vara att producera och publicera innehåll i både analoga och digitala kanaler. Du har en bakgrund med 1–2 års erfarenhet från liknanden tjänst eller är nyexaminerad med relevant utbildning.
 

Arbetsbeskrivning

I rollen som Junior Content Producer kommer du att vara med och skapa Vårdlänkens profilering till olika projekt och utveckla deras marknadsnärvaro. Det är du som kommer att ansvara för Vårdlänkens löpande kommunikation. För att trivas i rollen är det viktigt att du är en fena på att utrycka dig i text och du vet vad som skapar engagemang i olika digitala kanaler. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Planera, producera och publicera material till hemsidan och sociala medier
- Duktig skribent för webb och broschyrer, gärna SEO-anpassade
- Skapa rörlig content (meriterande)
- Driva trafik via Google Ads
- Arbeta med övrig marknadsföring i olika kanaler (även tryckta)
- Bistå med planering inför mässor
- Mäta och optimera innehållet i de digitala kanalerna
 

Din profil

Vi söker dig som är i början av din karriär och som redan nu vill ha helhetsansvar för ett bolags kommunikation. Du har ett intresse för bildbehandling och det skrivna ordet. Du har goda kunskaper inom Adobe-suiten och det är meriterande om du har arbetat med videoredigering och har kunskaper inom SEO/SEM. Personliga egenskaper som efterfrågas är nyfikenhet, flexibilitet, drivande samt ett öga för detaljer.

Om företaget

Vårdlänken Bemanning & Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal såsom arbetsterapeuter, behandlingsassistenter, beteendevetare, interimschefer, läkare, medicinska sekreterare, personliga assistenter, psykologer, sjukgymnaster/fysioterapeuter, sjuksköterskor, socionomer, undersköterskor samt övrig vård- och omsorgspersonal.

Om Inhouse

Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och konsultlösningar. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi, Business Services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Övrigt/Vad händer nu?

Tjänsten är en heltidstjänst och tillsvidare med start i augusti. Vi kommer att träffa kandidater löpande och ser gärna att du kan tillträda tjänsten i mitten av augusti. Vi är tacksamma om du endast ansöker med CV. Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester.

Vid frågor, kontakta Erik Värendh, erik.varendh@inhouse.se alternativt 0729-858904
 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholm

Kontaktperson

Erik Värendh

erik.varendh@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!