Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / CRM-ansvarig B2B till Jula

Som CRM- ansvarig på Jula ansvarar du för JulaPro som är Julas lojalitetsprogram mot målgruppen små och medelstora företag samt föreningar. Fokus i rollen ligger på  att med olika verktyg skapa en förbättrad kundupplevelse för målgruppen med målet att förbättra övergripande KPI:er för rekrytering och försäljning. Vill du vara med på Julas tillväxtresa och utveckla relationen med våra företagskunder då är detta rollen för dig!

Det här gör man som CRM-ansvarig B2B
Du kommer med stöd av vårt CRM-system skapa kommunikationsprocesser för att stärka relevansen i kundkommunikationen. Rollen innebär ansvar för uppsättande och genomförande av kommunikationsplan samt säkerhetsställande av systemmässiga förutsättningar. Dessutom  projektleder du utvecklingsinsatser samt samordnar marknadsaktiviteter mot JulaPros medlemmar. Du kommer vara kontaktytan gentemot både interna och externa intressenter och jobba aktivt i vårt CRM-system. Då detta kundsegment är under uppbyggnad innebär rollen ett stort entreprenörskap och förmåga att utveckla förutsättningarna för försäljning och rekrytering i såväl varuhus som på vår web.

Rollen ingår i Lojalitets-teamet och rapporterar till Loyalty Manager.

Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har en erfarenhet att arbeta med processer kopplat till kundkommunikation ur ett CRM-perspektiv. Du är van att jobba med tighta deadlines och kan anpassa din arbetsprocess därefter utan att tappa fokus på det långsiktiga målet. Du har ett genuint intresse av kunden och hur utvecklingen ser ut gällande trender inom ditt ansvarsområde. Du är dedikerad och brinner för att göra det bästa av givna förutsättningar och har erfarenhet av att jobba både med utveckling och användande av CRM-system.

​​
Det här är du som person 
Du är initiativrik, strukturerad och har ett sätt att arbeta där du anpassar metod efter typ av arbetsuppgift. Du har en god förmåga att prioritera och möta förväntningar från olika intressenter. Du reagerar snabbt på ändrade förhållanden och har lätt för att komma på idéer för hur man handskas med nya utmaningar. Du är en välorganiserad person som sätter värde i att prestera resultat med god kvalitet tillsammans i olika grupperingar.

Om bolaget
Jula är ett framgångsrikt och expansivt företag som erbjuder hemmafixare och proffs ett attraktivt sortiment till låga priser. Expansion är en tydlig del av Julas vision, här erbjuds goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Jula finns idag i Sverige, Norge och Polen.

Övrigt
​Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som startar med 6 månaders provanställning. Du är placerad på Julas huvudkontor i Skara men har möjlighet att arbeta på distans 2-3 dagar/v. Känns rollen som något för dig? Då ser vi fram emot din ansökan, intervjuer sker löpande. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta Nadja Frisk på nadja.frisk@inhouse.se

 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Västra Götalands län

Kontaktperson

Nadja Frisk

nadja.frisk@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!