Denna tjänst är inte längre aktuell.
CRM-specialist och projektledare inom Loyalty Management
Är du den vi söker?
För att befästa positionen som ledande Tech-marketingbyrå i Sverige inom datadriven kommunikation och för den fortsatta expansion inom affärsområdet Loyalty Management, söker Reaktion en strategisk CRM-specialist i rollen som kundansvarig projektledare.
Arbetsbeskrivning
Du kommer komma till ett redan framgångsrikt och välmående bolag i trivsamma lokaler på Kungsholmen, men som vill fortsätta att utvecklas och bli Nordens ledande aktör inom området. Reaktion är specialister på datadriven kommunikation inom både B2B och B2C och har kunder som Renault, DNB Bank, Lloyds Apotek och Hemfrid m fl.
Du blir en viktig spelare i vårt lag och ska som strategisk CRM-specialist inom affärsområdet Loyalty Management framför allt arbeta med:
• Att med eget budgetansvar ha ansvar för både befintliga kunder och för att skaffa nya kunder.
• Att hjälpa våra kunder att uppnå och helst överträffa sina mål.
• Att inom ramen för detta, hjälpa våra kunder med hela Loyalty Managementprocessen, dvs med allt från analys till strategi och vidare i det operativa arbetet fram till och med uppföljning och utvärdering.
• Att vara en självklar del i arbetet med att utveckla byråns erbjudande inom Loyalty Management.
Din profil
För att lyckas i rollen behöver du vara en duktig strateg med hög affärsförståelse samt vara en skicklig projektledare som både kan skapa affärer och är leveranssäker i sina uppdrag.
Du arbetar troligen idag på kundsidan med stort fokus på CRM och lojalitetsmarknadsföring eller som projektledare på en byrå som arbetar inom dessa områden.
För att lyckas med detta arbete krävs att du är självgående och gillar att ta egna initiativ. Du behöver även vara strukturerad och målinriktad samtidigt som du är väldigt flexibel. Att tänka kanaloberoende är självklart för dig och du gillar att kastas in i både spännande och utmanande möten. Som specialist vill du inspirera andra och är därför en skicklig presentatör. Och självklart är du både noggrann, deadlinemedveten och nyfiken på hur världen där ute fungerar. Och du älskar lagspel!
Om företaget
Reaktions affärsidé är att med datainsikter skapa kommunikation som engagerar och konverterar. Data ger byråns strateger nödvändig insikt och kunskap som våra kreatörer sedan har som underlag för att skapa målgruppsanpassade budskap. Det ger kommunikation som är både pricksäker och kostnadseffektiv och som genom förändrade, önskade och mätbara beteenden ger den effekt våra kunder vill ha.
Övrigt
Denna tjänst är placerad på Reaktions kontor i Stockholm. Tjänsten är tillsvidare på heltid. Sista ansökningsdag är den 30 juni, men intervjuer sker löpande. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta rekryteringskonsult på Inhouse - Håkan Bodman, hakan.bodman@inhouse.se - Välkommen med din ansökan.</p