Kontakt

Dags att ta ta nästa steg som assistent eller administratör?


Är du den vi söker?
Vill du arbeta som junior assistent och/eller med administration? Är det dags för nästa steg i ditt yrkesliv och kanske är du tillgänglig nu eller har en månads uppsägningstid?
Vi får kontinuerligt förfrågningar av våra kunder då för både kortare, längre och även tillsvidare uppdrag. Våra kunder finns främst i Stockholms innerstad, arbetar inom många olika branscher och skiftar i storlek och ägarstruktur.

Arbetsbeskrivning
I rollen som assistent och administratör varierar dina ansvarsområden beroende på uppdragets och rollens form. I denna roll har du ofta flera kontaktytor såväl externt som internt. Rollen består ofta av en stor variation av uppgifter och det beror också på vem du är och vad du brinner för. Du kan göra allt från hantering av inkommande samtal, besvara mail och mötesbokningar med allt vad det innebär till att självständigt driva olika projekt inom företaget såsom konferenser och kundaktiviteter. Det kan också handla om inköp av material samt förberedelser av möten med frukost, lunch och kaffe enligt önskemål.
Andra vanliga förekommande arbetsuppgifter kan vara:

• Hantera kalender för en eller flertal personer
• Resebokningar
• Möteskoordinering och att föra protokoll
• Skapa, uppdatera och binda in presentationer

Din profil
För att lyckas i din roll som assistent är du prestigelös, flexibel, strukturerad och noggrann. Du har ett positivt förhållningsätt och tycker om att ge service.Du drivs av att hjälpa andra och har en professionell framtoning då du kan komma att kommunicera med både kunder, kollegor och leverantörer. Du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs.Du har ett par års arbetserfarenhet inom service och administration i någon form. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och du är duktig på Officepaketet. Du har intresse och gärna erfarenhet från andra affärssystem.

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR.
Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma i dessa branscher och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 40 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt
Intervjuer sker löpande för att vi proaktivt bygger vidare på vårt nätverk och kanske har vi en passande förfrågan för dig redan idag? Eller så kommer det en imorgon? Registrera din ansökan på www.inhouse.se. Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att maila till Ann-Sofi på: ann-sofi.sjostrom@inhouse.se.

Vi ser fram emot din ansökan!